Aviseringar
Rensa alla

När är det okej att förlova sig?


läste
är de okej att försova sig
blev besviken när jag läste va de handla om[confused][sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jag får väl vänta ett halvår dååå

Eller lite till

Budolicious:

Vill visa sin umgängeskrets att man verkligen, verkligen älskar varandra och få 50 likes på facebook, min gissning.

Tror detta också.

sil3m:

lästeär de okej att försova sigblev besviken när jag läste va de handla om

Tråden blir roligare om man byter ut förlova mot försova [blush] ska göra från och med nu


   
SvaraCitera

elverpigen:

Tråden blir roligare om man byter ut förlova mot försova ska göra från och med nu

Hahaha, läste hela tråden så, det blev askul ju hahahah
Dold text: eller så är ju uttråkad, vet inte


   
SvaraCitera

Tycker det verkar lite förhastat att förlova sig efter tre månader. Man ska göra det för att man älskar någon mer än allt annat, och jag tror inte att man kan vara säker på en sån sak efter så kort tid eftersom man inte känner varandra utan och innan då. Men det är ju bara jag.


   
SvaraCitera

http://ungdomar.se​/forum.php?thread_id=324137&page=1#12053875
Ni verkar ha ett stabilt, fint förhållande fyllt av kärlek.[love]
Förlovning är nog ett steg i helt rätt riktning för er.[smile]

Budolicious:

Vill visa sin umgängeskrets att man verkligen, verkligen älskar varandra och få 50 likes på facebook, min gissning.

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

När man har status "*96" på super mario world


   
SvaraCitera

Äh, man får väl förlova sig när man vill. jag har inte någon helig bild av varken förlovningar eller giftemål. faller andan på, så varför inte?
Dock ser jag inte riktigt vitsen med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag älskar min pojkvän och vår förlovning är av äkta kärlek.
Jag blir så trött på elaka kommentarer om att vi är löjliga osv.

Men jag uppskattar de kommentarer från dom som säger sin åsikt om förlovning och inte hackar på min.

Så tack till dom som kan skriva mogna kommentarer [smile]


   
SvaraCitera

Du är medveten om att ert förhållande ännu befinner sig i nykär-stadiet? Någonstans mellan fyra och sex månader brukar nykärleksruset lägga sig och det är väl först då man faktiskt kan börja prata om äkta kärlek. Sedan förstår jag inte helt varför man skapar en tråd för att bli sur när man inte får höra det man vill höra, men det kanske bara är jag, osv. Förlova er om ni vill, fin gest osv, men är rätt säker på att ingen kommer bry sig nämnvärt, förutom att ni kanske blir en snackis ett par dagar, och då i stil med "har du hört att dom förlovat sig?" "va, ne, redan?!?! Dom träffades ju nyss?" och sen skiter dom i det 🙂


   
SvaraCitera

Förlova på bara om det känns bra. Det är ju inte som att gifta sig precis.


   
SvaraCitera
Exner

iidaae:

Hej, när tycker ni det är okej att förlova sig med sin pojkvän/flickvän?

När man ämnar gifta sig.

iidaae:

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i två månader och igår bestämde vi att vi ska förlova oss och det kommer bli på min födelsedag den 14 september och då har vi nästan varit tillsammans i 3 månader. Vi ska även flytta ihop i oktober.

troll


   
SvaraCitera

när man vill


   
SvaraCitera