Aviseringar
Rensa alla

När är man för på


Ämnesstartare

Har träffat människan en gång privat och går i samma skola som honom.

Efter han varit hem till mig med en gemensam vän, addade jag honom på fb. Några dar senare följde jag honom på insta (followback direkt nog), o i fyllan ytterligare några dar senare skickade jag och undrade om det vart fest nånstans (vilket det inte var). Sen följande dag skickade jag igen helt nykter och undrade över stadens bussturer (nyinflyttad), fick relativt neutrala svar (duuh). 

Är jag för på? Haha, fattar mig inte alls på killar och sitter ensam i min lägenhet och överanalyserar som vanligt. Finns det nått jag kan göra/inte göra för att på nåt vis visa att jag är intresserad? Tydliga varningssignaler att hålla utkik för så att jag vet om jag ska lägga av på störten?


   
Citera

regel nmr 1: avslöja inte att du är tomten, då blir du bara utnyttjad. 

annars så gör bara det du känner dig bekväm med själv 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:
regel nmr 1: avslöja inte att du är tomten, då blir du bara utnyttjad. 

annars så gör bara det du känner dig bekväm med själv 🙂 

Ska komma ihåg det, måste vara noga med att inte berätta det! Har hittills försökt att göra det som känns ok men jag suger verkligen på allt med killar så jag vet inte alls. Har haft ett seriöst förhållande mellan sjuan och första veckan i gymnasiet, men somsagt började det på sjuan så då var det ju lättare och vi blev tillsammans via facebook... hehe


   
SvaraCitera

Känns som du frågat honom väldigt neutrala frågor... 


   
SvaraCitera

Inte alla som tar en neutral fråga och tolkar det som en konversationsstartare.


   
SvaraCitera
mynona

Rätta dig efter motpartens egen kontaktfrekvens så har hn ingen anledning att tycka så


   
SvaraCitera

Tycker du ska skriva om du känner för det. Tänk inte för mycket. 

Så tänker jag iaf. Orka leka eller göra det konstigare än vad det borde vara. 


   
SvaraCitera

amEN AHHHH SLUTA VA SÅÅÅÅÅÅ PÅÅÅÅÅIIGGGG


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Well thanks för åsikterna. Somsagt, är jävla dålig på sånthär, har liksom flyttat från en liten by till en jävla stor stad så har legat lite efter inom det sociala livet redan från början nu... Och eftersom jag är tjej så ligger det väl i min natur att analysera allting som händer runt mig Tumme ned


   
SvaraCitera
reben

nej  

man måste våga för o vinna =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
nej  

man måste våga för o vinna =)

Jaa... mitt horoskop för våren säger också att om jag vill ha nåt jag inte haft förut så måste jag göra nåt jag inte gjort förut 😉


   
SvaraCitera
reben

jagärtomten:

Jaa... mitt horoskop för våren säger också att om jag vill ha nåt jag inte haft förut så måste jag göra nåt jag inte gjort förut 😉

^__^


   
SvaraCitera

Fråga om ni ska ses någon gång ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Fråga om ni ska ses någon gång ba

Känner honom inte alls så bra, och i vår skola fungerar det lite så (har jag märkt nu) att det finns ett gäng med tjejer som har äganderätt på alla killar även om de inte i världen skulle vara intresserade av dem... killen i fråga är barndomsvän med den populäraste bruden. Jag nojar massa, I know... 
Har dock för mig att killar som öppnar dörrar och kollar mycket på en inte är ett helt förlorat fall, eftersom han demonstrativt höll upp dörren och sade "damerna först" när andra killkompisen gått ut framför mig, och så vart det lite så då som han var hem till mig med sin kompis att han vägrade vika med blicken efter en stund, nästan så att det blev lite obehagligt att glo varann i ögona så länge. Hoppas jag inte är helt ute o cykla.


   
SvaraCitera

jagärtomten:

Känner honom inte alls så bra, och i vår skola fungerar det lite så (har jag märkt nu) att det finns ett gäng med tjejer som har äganderätt på alla killar även om de inte i världen skulle vara intresserade av dem... killen i fråga är barndomsvän med den populäraste bruden. Jag nojar massa, I know... 
Har dock för mig att killar som öppnar dörrar och kollar mycket på en inte är ett helt förlorat fall, eftersom han demonstrativt höll upp dörren och sade "damerna först" när andra killkompisen gått ut framför mig, och så vart det lite så då som han var hem till mig med sin kompis att han vägrade vika med blicken efter en stund, nästan så att det blev lite obehagligt att glo varann i ögona så länge. Hoppas jag inte är helt ute o cykla.

Ähhh kör bara


   
SvaraCitera