Aviseringar
Rensa alla

När är rätt tidpunkt att ha sex?


när båda vill såklart
typ:

Nintendo:

Efter 1,5 år


   
SvaraCitera

Zapetta:

du tänder ju på personen, inte bara själva sexet??
iaf om det handlar om mer än sex och du inte är desperat

Jo men man kan ju tända på en person mentalt och tycka att den är snygg, men så har man ingen kemi i sängen.. om du fattar vad jag menar.


   
SvaraCitera

Typ imorgon [mad]


   
SvaraCitera

Sex är aldrig okej! [no-no]


   
SvaraCitera

The May Queen:

Jo men man kan ju tända på en person mentalt och tycka att den är snygg, men så har man ingen kemi i sängen.. om du fattar vad jag menar.

du menar alltså att man bör ha sex med någon för att veta om man står ut med att ligga med den en lång tid framöver? Om inte, så blir man inte tillsammans från första början? [crazy]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

du menar alltså att man bör ha sex med någon för att veta om man står ut med att ligga med den en lång tid framöver? Om inte, så blir man inte tillsammans från första början?

Ja, typ [crazy]
fast jag är ju inte erfaren på området, så jag vet inte hur man ska tänka..
man måste ju såklart vara kär också! en kyss kanske borde räcka innan man vet att man vill vara ihop.


   
SvaraCitera

brukar ha det så snabbt som möjligt


   
SvaraCitera

jag hade sex innan jag blev tillsammans många gånger och det tycker jag funkade bra


   
SvaraCitera

hur blir man tillsammans med någon om det inte är genom att låta köttets lustar tala och föra förhållandet in på sådan väg?
frågar man chans?


   
SvaraCitera

The May Queen:

Ja, typ [crazy]
fast jag är ju inte erfaren på området, så jag vet inte hur man ska tänka..
man måste ju såklart vara kär också! en kyss kanske borde räcka innan man vet att man vill vara ihop.

jag TROR att sex kan bli helt okej om man är kär i ngn även fast det egentligen är kasst. Sen får man ju lära varandra och sådär.

Köper inte riktigt argumentet att man ska provligga... men det får man ju göra om man vill [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har i princip alltid haft sex på första "daten",
och nu när jag tänker efter så resulterar det mesta att det bara blir en flirt av det hela.

nu fick jag en uppenbarelse, man kanske ska vänta x antal dater/träffar innan man ligger?


   
SvaraCitera

The May Queen:

Jo men man kan ju tända på en person mentalt och tycka att den är snygg, men så har man ingen kemi i sängen.. om du fattar vad jag menar.

har aldrig varit med om det så nej, jag förstår inte.. tänder jag på en människa så tänder jag även på den i sängen, förstår inte varför det skulle ändras [crazy]


   
SvaraCitera

Artie:

hur blir man tillsammans med någon om det inte är genom att låta köttets lustar tala och föra förhållandet in på sådan väg?
frågar man chans?

hur är du säker på att ni är tillsammans bara för ni idkat otukt? hur vet du att ni inte bara är vänner som ligger?


   
SvaraCitera

somkärlekenpåfilm:

nu fick jag en uppenbarelse, man kanske ska vänta x antal dater/träffar innan man ligger?

tycker detta är bäst: lär känna personen först
Har provat båda delarna och det var utan tvekan bäst för mig i alla fall att lära känna människan i fråga ordentligt, väntade 3 månder då [blush]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

hur är du säker på att ni är tillsammans bara för ni idkat otukt? hur vet du att ni inte bara är vänner som ligger?

det vet man ju inte om man inte frågar

men till slut faller det sig naturligt och då kan man kanske KOMMUNICERA med varandra
men det kanske är så det funkar fast man inte haft sex också
jag tycker det iaf verkar lite obekvämt


   
SvaraCitera