Aviseringar
Rensa alla

När allt känns värdelöst


Ämnesstartare

Vafan gör man när allt känns värdelöst? Man känner att man nt gör någon nytta här eller inte har något att leva och kämpa för?


   
Citera
Ämnesstartare

hehe knr typ likadant men: din solskenshistoria kommer nog inom sinom tid.. du är ba 15


   
SvaraCitera

Lounge fact:

din solskenshistoria kommer nog inom sinom tid.. du är ba 15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

e

har du fyllt år????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

har du fyllt år????

jaaaa[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

jaaaa

grattis i efterskott! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

grattis i efterskott! [party]

tack [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du är ba 15

så trött på alla som säger jaja du är bara tonåring alla har det jobbigt då. So what lixom? Bara för jag är ung betyder det inte att problemen är lätta eller hjälper inte att nån säger du e bara tonåring palla att man aldrig blir tagen på allvar..


   
SvaraCitera

Vad man gör? Man kämpar vidare, tro mig det kommer bättre tider.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

tro mig det kommer bättre tider.

finns inget jag tror på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szara:

så trött på alla som säger jaja du är bara tonåring alla har det jobbigt då. So what lixom? Bara för jag är ung betyder det inte att problemen är lätta eller hjälper inte att nån säger du e bara tonåring palla att man aldrig blir tagen på allvar..

Nä, det var inte det jag menade heller. Du har levt några fjuttiga år av din livslängd.. bara för att du har det jobbigt nu betyder inte det att det inte kommer bli bättre, och chanserna ökar drastiskt när du bara är 15 och har så många år kvar att leva.


   
SvaraCitera

szara:

finns inget jag tror på

Hur menar du nu? Om du mår så pass dåligt att du inte finner någon mening med livet så finns det professionell hjälp att få.

Att du är 15 år gör inte att dina problem gör mindre ont nej, det har du rätt i men det är alldeles för tidigt för att ge upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

så finns det professionell hjälp att få.

Jo man har ju försökt men nt fan hjälper de..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du bara är 15 och har så många år kvar att leva.

ah, om man pallar


   
SvaraCitera

szara:

Jo man har ju försökt men nt fan hjälper de..

Tråkigt att höra, nu vet jag ju inte vad dina problem är men jag är övertygad om att det finns en lösning på dem. Alla sätt passar inte alla men fortsätter du kämpa så kommer man finna det sättet som är rätt för dig.

Men som sagt, jag vet inte vad det är som får dig att må dåligt så jag ska väl inte sitta här och säga att allt kommer lösa sig men du har de bästa åren framför dig och livet har väldigt mycket fint att ge. Det är jag säker på att du kommer få uppleva om du bara orkar hålla ut.


   
SvaraCitera