Aviseringar
Rensa alla

När anser du dig själv vara för gammal för UM?


Ämnesstartare

Satt själv och lurade lite på det här ikväll och misstänker att flera andra i den "lite äldre" UM-skaran även har gjort samma sak. När tycker du att du är för gammal för Ungdomar.se? Förvånad

Egentligen tycker jag att jag är för gammal redan nu, men kan ändå motivera min närvaro här för mig själv med att jag inte är ensam om att vara lastgammal. Vid 30 går nog min övre gräns dock, då kommer jag tvinga mig själv att avregga oavsett vad det lämnar för hål. 


   
Citera
Ämnesstartare

Jag satt och tänkte på det häromdagen när jag såg oss i tinychatten. Shit så gamla vi är, ska vi verkligen hålla på med sånt här? Men sedan tänkte jag att ja, vafan, det är ju kul! Ålder är bara en siffra osv.... Jag känner mig som en tant i många avseenden men samtidigt är jag ju faktiskt ung, lite kul ska man väl få ha.

Öh vet inte vad jag försöker säga. Ja, jag känner mig för gammal för UM, men jag tänker nog inte lämna er på ett tag för jag tycker om er alldeles för mycket. Rodnar


   
SvaraCitera

Buddah: När tycker du att du är för gammal för Ungdomar.se? Förvånad

Nu eller rättare sagt för ett tag sedan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Ålder är bara en siffra osv

Enligt din "siffra" så är ju du inte så gammal än. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man blir aldrig för gammal för um Söt
Även fast jag, med flera andra användare här, är över 20. Um är ju jättekul, verkligen.
Okej, jag är visserligen för gammal för um. Och sanningen att säga, det är svårt att slita sig.
Och med alla jag gillar här, kan jag verkligen inte dra. Skulle sakna ihjäl mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Till vissa ungdomsmottagningar så kan man gå tills man är 25 tydligen, efter det borde man ju rimligen inte vara ungdom längre i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Enligt din "siffra" så är ju du inte så gammal än. Galen

Heh nej, men ibland när jag hänger här på UM och ser vad som skrivs, vilka som skriver etc. så känner jag mig så otroligt gammal. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Heh nej, men ibland när jag hänger här på UM och ser vad som skrivs, vilka som skriver etc. så känner jag mig så otroligt gammal.

Jag kände mig som en riktigt gammal gubbe när jag insåg att det finns en risk att min systerdotter börjar hänga här snart. Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:
Till vissa ungdomsmottagningar så kan man gå tills man är 25 tydligen, så efter det borde man ju rimligen inte vara ungdom längre i alla fall.

På ungdomsmottagningen här gäller för tjejer upp till 20, för killar upp till 25. Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

25 ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Jag kände mig som en riktigt gammal gubbe när jag insåg att det finns en risk att min systerdotter börjar hänga här snart. Gråter

Ugh... Att du är morbror gör dig automatiskt till en gubbe. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu                          


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba: Ugh... Att du är morbror gör dig automatiskt till en gubbe.

12cc2615e4da32b54bec6e3cd4bbf081496a1e97

Blir säkert morbror igen snart också, min bror har hittat en ultratråkig tjej som redan har två barn och kan tänka sig fler. Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag e ensam kvar här bland de i min ålder. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2-3 år sedan


   
SvaraCitera