Aviseringar
Rensa alla

När börjar mellandagsrean?


Ämnesstartare

Ja, när börjar mellandagsrean?

Alternativt diskussionsunderlag; vad ska ni köpa under mellandagsrean?


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker många affärer har haft rea/ oförskämt låga priser de senaste 3 veckorna, fast de kanske bara är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Under mellandagarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om 1 dag, typ, väl. när biblioteken öppnar antar jag?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Tycker många affärer har haft rea/ oförskämt låga priser de senaste 3 veckorna, fast de kanske bara är jag

instämmer, dock inte på oförskämt låga (när blir priser oförskämda? [confused])

mopsen:

om 1 dag, typ, väl. när biblioteken öppnar antar jag?

På en söndag, annandag jul känns lite konstigt tycker jag? Lite av boven i hela dilemmat


   
SvaraCitera
Issen

Alla butiker har ju rea året runt numera. Ja menar seriöst. Har ni någonsin betalat fullpris de senaste åren? Det står ju alltid ett pris och sen ett överstrykt pris under.


   
SvaraCitera

Storbilds tv och fåtölj för tv spelande [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Alla butiker har ju rea året runt numera. Ja menar seriöst. Har ni någonsin betalat fullpris de senaste åren? Det står ju alltid ett pris och sen ett överstrykt pris under.

De ondskefulla företagen lurar dig! [chocked]
De sätter ett skitdyrt pris på produkterna, och sedan sänker det till det normala priset så att du ska tänka "åh så förträffligt, jag behöver ju egentligen ingen soda stream, men om priset sjunkit från 1799 till 1399 så har jag ju faktist inget val!"

Nä men i den här tråden pratade jag om kläder, där det tyvärr inte förekommer lika ofta med rea, så tänkte passa på nu


   
SvaraCitera

Allt är svindyrt i Sverige fan!!

I NJ betalar vi 7% Moms på alla varor (Skatte/Moms-fritt på Kläder, skor, mat och mediciner)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den 26e men några börjar väll 25e. idag är en röd dag som eg inte ska vara en röd dag så det mesta är väll stängt.


   
SvaraCitera

vissa börjar idag, men jag tänker då fan inte ge mig ut och slåss innan måndag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

New York City:

Allt är svindyrt i Sverige fan!!

I NJ betalar vi 7% Moms på alla varor (Skatte/Moms-fritt på Kläder, skor, mat och mediciner)

gå iväg

Lounge fact:

den 26e men några börjar väll 25e. idag är en röd dag som eg inte ska vara en röd dag så det mesta är väll stängt.

internet:

vissa börjar idag, men jag tänker då fan inte ge mig ut och slåss innan måndag.

Pratar ni två om julafton vilket det fortfarande "är" för mig eller juldagen som det faktist är?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Les voleurs:

Pratar ni två om julafton vilket det fortfarande "är" för mig eller juldagen som det faktist är?

juldagen som det faktiskt är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

juldagen som det faktiskt är

Så de flesta öppnar på söndag?


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Pratar ni två om julafton vilket det fortfarande "är" för mig eller juldagen som det faktist ä

Les voleurs:

Så de flesta öppnar på söndag?

alla större affärer öppnar nog idag, den 25:e. mediamarkt har t.ex. 20% på allt i sitt sortiment idag och imorgon, så jag har skickat iväg bud att köpa elektroniskt skrot till mig eftersom jag själv inte orkar gå upp ur sängen.


   
SvaraCitera