Aviseringar
Rensa alla

när den man älskar säger


Ämnesstartare

Man säger inte så till nån man älskar, och orka älska någon som inte älskar en tillbaka [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Man säger inte så till nån man älskar, och orka älska någon som inte älskar en tillbaka

jo, om man är kär går de inte stoppa.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aankan:

jo, om man är kär går de inte stoppa.. :/

Okej, vill du förnedra dig själv, fortsätt med det då, aankan [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är för ung för att ge dig in med någon sådan, är du en svag individ; get out. må vara egoistiskt men ... ja, det är egoistiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Okej, vill du förnedra dig själv, fortsätt med det då, aankan

yes..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Därför bör inte unga ha förhållanden, de har inte den egna styrkan att avgöra när de är i ett destruktivt förhållande eller i en ond spiral i tid.
Ärorik tanke att försöka rädda, men tror inte man själv kan göra så mycket faktiskt. Folk har försökt, och misslyckats innan om man säger så. Det är personen i fråga som får hjälpa sig själv innan någon annan kan göra det.

I bästa fall får man själv säga till andra hur personen mår, och det kanske blir en liten reaktion så några andra engagerar sig. Om de inte gillar initiativet från ens sida och säger nåt till dig likt: "Jag mår skit, säg inget till någon, isåfall har du svikit mig" det är skitdålig stil från den personens sida. Oavsett hur mycket depp den är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle då sagt till henne att hon får leva för mej och jag kan göra vad jag vill med henne och hennes kropp, hon borde inte säga emot eftersom det inte spelar någon roll för henne längre[wink]


   
SvaraCitera

det är tufft när man är 14


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm känner igen mig

kände mig väldigt ledsen och förolämpad när min syster hade försökt ta livet av sig

men tror inte riktigt dom tänker så, klart dom gillar en men dom orkar inte med sitt liv bara...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aankan:

att de inte finns någon mening med att leva längre
hur jävla misslyckad känner man sig inte då?

jag är killen man älskar som säger något sådant.
sen ska man gärna försöka förstå att är någon deprimerad så kan man som nära person sällan hjälpa. man kan egentligen bara hjälpa sig själv. Bara dumt att känna sig kass, eftersom det inte har med dig att göra.

för att dra en kass metafor. om du lagar köttbullar till någon, och personen säger, jag tycker inte om köttbullar. så är det inte fel på dina köttbullar utan personen tycker inte om det.
Det bästa du kan göra är att vara ett stöd, för personen än att känna dig kränkt.
Kan ju tänka lite att är schysst att personen säger det än att hålla inne på det:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara att ja kommer aldrig mer träffa honom.
vi sa hejdå igår.
han sa att de aldrig skulle funka , han hade för mycket just nu med polisen och allt desstuom.
vi hade inte träffats på 2 månader och vi bråkade typ hela tiden ,
de e fan helt sjukt.
nu är de bara vänta på att höra att han tagit självmord,
vafan ska ja göra under tiden? 🙁
skolan å allt går åt helvete och de gör fan inte få ut de ur mitt huvud,
mina kompisar börjar tröttna på mig pga att ja är deprimerad så jävla mycke,
HAHAHAH, men de e fan patetiskt! [bigsmile]
thehe, ja ska värkligen svälja allt å leva livet, ja e bara 14 . ja gör vafan ja vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera