Aviseringar
Rensa alla

När drack ni alkohol första gången?


Ämnesstartare

14, vodka, körde moppe hem. lagom bra sådär, aldrig kört onykter igen.iof,onykter på landet, d värsta som kan hända är att man kör på en älg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moa_j:

När drack ni alkohol första gången?

Jag var 14.

moa_j:

Vad drack ni då?

Öl med fimpar i (srsly), ren vodka samt vodkacola. [zzz]

moa_j:

Hur gick det sen?

Full som fan. Gjorde bort mig rejält. Men det var en rätt rolig fest egentligen med sjukt roligt folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag va 13. Fjortisfest hos en kompis drack vodka/redbull och öl blev lagom full och hade skit kul, slutade dessvärre med att jag fick torka upp blod från väggen och golvet.


   
SvaraCitera

15 eller kanske 14, tog det ganska lugnt och drack inte så mycket.
Men sen nästa gång söp jag ner mig ganska rejält 😛


   
SvaraCitera

Ja va 14. drack typ två öl och blev asfull. haha. spydde på balkongen. Jävligt pinsamt. Kom hem klockan fem på morgonen och däckade på köksgolvet. hahah såhär i efterhand är det lite komiskt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När drack ni alkohol första gången?
Smakade för första gången kanske när jag var 11 år av morfar och började väll dricka lite för mindre än 1 år sen..
Vad drack ni då?
Öl
Hur gick det sen?
Kan ta nån ölburk av morsan då och då och dricka, Inte blivit full än tho.. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14, drack random blandning och det var värdelöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

15. Öl och wiskey


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

moa_j:

När drack ni alkohol första gången?
Vad drack ni då?
Hur gick det sen?

Jag drack alkohol första gången när jag var åtta:S
Det jag drack var cornwhisky som farsan hade hemma men sedan drack jag inte igen föräns jag var 11 men sen dess har jag fortsatt även om det inte blir så ofta längre, tack och lov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var 15 och drack vodka med några kompisar. Blev svinfull och höll på att däcka i en buske, men blev hemkörd av en kille som inte var lika full (på cykel [y]) .


   
SvaraCitera

moa_j:

När drack ni alkohol första gången?
Vad drack ni då?
Hur gick det sen?

14.
vodka & alkoläsk.
prima![smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drack whisky när jag var 1, för att jag gnällde om att jag ville smaka av min morfar. Min kommentar påstås ha varit "Gott! Mera!". Inget särskilt hände, min fader kallade min morfar för dumfan eller något i den stilen och jag minns inget av det.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Min kommentar påstås ha varit "Gott! Mera!".

[bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var 15, drack ett halvt flak öl, hade trevligt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har smakat av föräldrarna (typ, en msk per 6 månader) sen jag var typ 16½, men drack själv för första gången i fredags (:
Det första den kvällen var en Sex on the beach, sen blev det en cider med kaktussmak, och sen två som bartendern fick slänga ihop som han ville...
Hände inte så mycket faktiskt, blev väl kanske lite mindre blyg lite snabbare än jag brukar i nytt sällskap bara, och sen lite mild huvudvärk när jag vaknade dagen efter... Borde nog bli lite full nästa gång, bara för att =P


   
SvaraCitera