Aviseringar
Rensa alla

När du blivit dissad av någon kompis du tycker om


Ämnesstartare

hur lång tid tog det att komma över sorgen när en kompis dissa dig senast?

eller kommer man aldrig över sorgen? 🙁

jag va jätte ledsen i början. sen sluta jag vara i närheten av denna person. men nu på senare tid så har jag råka komma nära igen o det gör så ont o jag vill böla...

o till saken hör att jag tycker om alla de andra i gänget. så jag vill inte lämna allt riktigt :/. men sorgen över dissaren förstör allt det fina som fanns i gänget för mig :(. känner bara sorg sorg sorg sorg :/.

hjälp mig


   
Citera
Ämnesstartare

Tiden läker alla sår typ men det sket sig med mig o en kompis för typ ett halvår sen och tycker fortfarande det är jobbigt .. -.- iofs är jag en sån som aldrig släpper saker så kanske är därför beror väl på hur man är som person I guess..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man ska prata...


   
SvaraCitera

emery:

Man ska sjunga...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fråga varför han/hon/den dissade dig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

hjälp mig

Jag har motvilligt/av olyckshändelser hamnat i situationer där jag dissat kompisar, mer korrekt, precis 2 kompisar - best friends....

Så för att du ska få deras perspektiv på det hela ska du veta att de kommer mogna och ångra sig (förmodligen), för det gör iaf jag nu... Jag får ibland extremt ångest över vad jag gjort. Men som man säger, det som inte dödar, det härdar - och detta har sannerligen fått mig att växa som person...

Mår riktigt dåligt när jag tänker på det, så låt tiden gå sen ta kontakt igen - då kanske de insett att det var dom som gjorde fel.... Jag vågade inte ta kontakt igen, fegis som jag är - men om de som jag dissat tagit kontakt hade jag blivit djupt rörd...

USCH - silken jävla må-dåligt tråd....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

fråga varför han/hon/den dissade dig [smile]

vågar faktiskt inte det. men det är tyvärr uppenbart att hon inte vill ha med mig att göra :/

Please rape me:

som aldrig släpper saker

likadan [n]

ADRENALIN:

ch detta har sannerligen fått mig att växa som person...

oj okej, men hur har det fått dig att växa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

hjälp mig

*kram*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

*kram*

tack =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har dissat 2 av mina 'bästa' kompisar

jävla horor

Dold text: *har bara 1 kvar [sad] *


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skit i tönten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blev dissad av två av mina kompisar för några år sedan, utan förklaring eller någonting. Det enda de bevisade med det är att de var värdelösa horor som inte är värda att lägga ner någon tid på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lidande små barn:

Jag blev dissad av två av mina kompisar för några år sedan, utan förklaring eller någonting. Det enda de bevisade med det är att de var värdelösa horor som inte är värda att lägga ner någon tid på.

Bra, du har förstått det rätt. Retstickan, se och lär. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

retstickan:

vågar faktiskt inte det. men det är tyvärr uppenbart att hon inte vill ha med mig att göra :/

och du har inte en aning om varför? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fru Luver:

Bra, du har förstått det rätt. Retstickan, se och lär. [cool]

ja men sorgen då ?:(. tycker att du ska hålla om mig! [sad]

enhimmelskdrog:

och du har inte en aning om varför? [tard]

jo :). liten men tycker att hon överdrev problemet. men hon har kanske andra problem själv o mig i hennes liv passade helt enkelt inte :). *har börjat acceptera denna tragedi snart [smile]*


   
SvaraCitera