Aviseringar
Rensa alla

När ens ex träffat en ny


Ämnesstartare

visst om det var en ful och ointressant hagga men så är inte fallet. Känner mig värdelös och vill sticka en kniv i hjärtat. Gick ju inte direkt snabbt...hur kommer det sig att han som är ett svin träffade en ny seriös först??? jag känner för att kräkas svart ångestfylld galla. medan jag är förstörd och nedbruten av att ha levt i destruktion relation ärrad för livet så gick han ut med vinnande hand. horsnubbe.


   
Citera
Ämnesstartare

GRRR!!!!!!!

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e faktiskr ledsen på riktigt kan ni hjälpa mig

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gu, får typ spykänslor om jag tänker tanken .________. feel for you babe, tror inte det finns någon egentlig tröst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 jävla tur att jag ska jobba ihjäl mig så jag slipper fokusera och ha dötid på sommaren

 


   
SvaraCitera
Kudhos

Det är ingen tävling.

Eftersom ni är inte ihop så har han tillåtelsen att dejta hur snart han vill. Han gör vad han vill bara.

Det är ingen tävling.


   
SvaraCitera
time
 time

Det känns alltid hemskt, usch. Minns när min första pojkvän skaffade en ny och hon var HELT FANTASTISKT VACKER (och är fortfarande) och vi pratade i telefon och han sa att hon var det bästa som hänt honom. 

Däremot kan jag lugna dig med att chocken bara är jobbig en kort stund och att det inte alls känns lika farligt när du förlikat dig med tanken. Det kommer alltså inte göra ont i flera veckor. Det kan bli lite återfall till sorg om man ser något nytt, till exempel en puss eller ett vackert inlägg eller en jävla dikt eller vad som helst, men för varje återfall är det lättare att hoppa tillbaka på sadeln och rida mot acceptansen jämfört med när man först inser att "oj shit nej han har träffat en ny"-känslan.

Kram!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värt o tänka på?? :s 

borde ba va skönt o få slippa honom om han nu va ett svin :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Gu, får typ spykänslor om jag tänker tanken .________. feel for you babe, tror inte det finns någon egentlig tröst

När jag såg det idag så upplevde jag den känsla jag endast upplevt under hemska tillfällen. Jag undrar varför kroppen och hur den reagerar fysiskt? En brännande känsla som stöter ut i hela kroppen och illamående nästan så man spyr. Nästan utanför kroppen upplevelse. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är med största sannolikhet bara rädd för att vara ensam och/eller väldigt väldigt osäker. Kom ihåg det gamla talesättet: Ensam är stark. Du visar att du var den starka länken hela tiden. 


   
SvaraCitera

Finns här om du vill prata gumz! <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får dåligt samvete när jag läser såna trådar, vill skriva något stöttande men känner mig som 1 hycklare

kraaam anyways, finns femtusen fiskar där ute som e skönare än ditt ex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Det är ingen tävling.

Eftersom ni är inte ihop så har han tillåtelsen att dejta hur snart han vill. Han gör vad han vill bara.

Det är ingen tävling.

Men det är klart han får det! Men det är så smärtsamt bara. Varför tar det sådan lång tid för mig att läka? Det är orättvist. Han förtjänar det inte


   
SvaraCitera

kukoxo:
får dåligt samvete när jag läser såna trådar, vill skriva något stöttande men känner mig som 1 hycklare

jag med Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

När jag såg det idag så upplevde jag den känsla jag endast upplevt under hemska tillfällen. Jag undrar varför kroppen och hur den reagerar fysiskt? En brännande känsla som stöter ut i hela kroppen och illamående nästan så man spyr. Nästan utanför kroppen upplevelse. 

aa skojar du eller ._____. ne men gjorde mat nyss, kommer inte kunna äta den ._.


   
SvaraCitera