Aviseringar
Rensa alla

När ens ex träffat en ny


Ämnesstartare

time:
Det känns alltid hemskt, usch. Minns när min första pojkvän skaffade en ny och hon var HELT FANTASTISKT VACKER (och är fortfarande) och vi pratade i telefon och han sa att hon var det bästa som hänt honom. 

Däremot kan jag lugna dig med att chocken bara är jobbig en kort stund och att det inte alls känns lika farligt när du förlikat dig med tanken. Det kommer alltså inte göra ont i flera veckor. Det kan bli lite återfall till sorg om man ser något nytt, till exempel en puss eller ett vackert inlägg eller en jävla dikt eller vad som helst, men för varje återfall är det lättare att hoppa tillbaka på sadeln och rida mot acceptansen jämfört med när man först inser att "oj shit nej han har träffat en ny"-känslan.

Kram!

Tack! Hoppas det. Ingenting kommer ju kännas direkt värre än de man redan upplevt i just denna relation


   
SvaraCitera

kram på er fina, jag får typ ångest av bara tanken. ni är fina och starka, detta är bara en kort period av era liv. det är bättre att ägna den tiden åt er själva för att må bättre sen, för det kommer ni göra!!!!

pratar till dig angelize i ni-form.


   
SvaraCitera
Kudhos

Angelize:

Men det är klart han får det! Men det är så smärtsamt bara. Varför tar det sådan lång tid för mig att läka? Det är orättvist. Han förtjänar det inte

Tar olika lång tid för alla, men som sagt. Du ska inte bry dig om hans liv, hur svårt det än låter. Du kommer inte komma över honom om du fortsätter bry dig. Och du kommer inte "hitta någon ny" sålänge du tänker på honom. Acceptera, släpp, do your own thing.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck detta, hade aldrig accepterat Gråter kommer bli den där, mörda sin fru-typen :(((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
fuck detta, hade aldrig accepterat Gråter kommer bli den där, mörda sin fru-typen :(((((

Det är hemskt att ha fått höra att man var dens första riktiga kärlek, den som fick den att våga älska och leva så länge i en seriös relation, att man var den första den älskade på riktigt... och nu är man meningslös?? Han blev uppbyggd i vår relation och fick med sig utveckling och blev en bättre person medan jag gjorde allt för honom och glömde bort mig själv, blev medberoende och helt fucked i huvudet!!!!! Det är nog därför jag tycker detta är jobbigt! För han fick aldrig betala för allt han gjort! Det var jag som fick det.

Men är iofs bättre nu och ordnat upp det mesta men agget sitter fortfarande kvar!!! Ingen vill väl känna sig bortglömd och obetydlig det är väl där skon klämmer. Men det är väl ba att acceptera att det var en annan tid då och den e nu över


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är tragiskt att det alltid är svinen som får tjejer. men det är ju ni som väljer dom. välj den normala killen istället eller ens tönten. jag hade behandlat min tjej bra. är trött på alla killar som behandlar sina tjejer som luft.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize: Han blev uppbyggd i vår relation och fick med sig utveckling och blev en bättre person medan jag gjorde allt för honom och glömde bort mig själv

berätta mer här eller pma snälla, vill veta mer :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

feta_lex: jag hade behandlat min tjej bra

Jag trodde samma sak, men har behandlat alla mina som skit Förvirrad och jag är ingen snygging eller tuffing eller... Nåt. En medelmåtta bara.


   
SvaraCitera
Lounge

Angelize:
visst om det var en ful och ointressant hagga men så är inte fallet. Känner mig värdelös och vill sticka en kniv i hjärtat. Gick ju inte direkt snabbt...hur kommer det sig att han som är ett svin träffade en ny seriös först??? jag känner för att kräkas svart ångestfylld galla. medan jag är förstörd och nedbruten av att ha levt i destruktion relation ärrad för livet så gick han ut med vinnande hand. horsnubbe.

hjärtat.. I KNOW ya feeling. har är väll bra på att manipulera folk? SKIT i honom. enda sättet att glömma. ta bort han från allt.. han existerar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch! Sånt suger.. Mitt ex har lyckligtvis inte träffat någon ny än och nu har det gått så lång tid att jag inte ens skulle bry mig.

Finns egentligen inga råd att ge, det gör ont som satan men livet går vidare. Försök att inte haka upp dig på det för mycket bara, då blir det bara jobbigare för dig själv.

Kram!


   
SvaraCitera
Lounge

skulle bli förvånad om du ej träffar någon snart. om du söker.. finns många firrar i havet som du en ggn sa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Jag trodde samma sak, men har behandlat alla mina som skit Förvirrad och jag är ingen snygging eller tuffing eller... Nåt. En medelmåtta bara.

öh varför då? trodde förövrigt att du var en tjej ^^

kanske är du en badboy omedvetet Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Mitt ex har lyckligtvis inte träffat någon ny än och nu har det gått så lång tid att jag inte ens skulle bry mig.

om min förrförra skulle skaffa hade jag inte brytt mig ett dugg, men min.. Förra, sedan några dagar tillbaks, ne hade dödat mig själv om jag kunnat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

om min förrförra skulle skaffa hade jag inte brytt mig ett dugg, men min.. Förra, sedan några dagar tillbaks, ne hade dödat mig själv om jag kunnat

Ja men det är ju jättefärskt, så det är klart! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är typ mest intresserad av att få veta vad det är med honom som gör honom till ett svin i dina ögon 😛

elr e han en sån som blev ett svin ba för att han inte gilla dig tebax 


   
SvaraCitera