Aviseringar
Rensa alla

När får man graviditetssymtom?


Ämnesstartare

Efter hur lång tid kan man få symtom för att man är gravid?
Jag hade sex för typ tre veckor sedan och nu har jag börjat få spänningar i brösten samt lite svullen mage då och då.

Jag har dock ätit Cerazette under hela tiden men jag är ju inte säker på att dom funkar.


   
Citera

du har nog bara ätit för mkt pizza[wink]


   
SvaraCitera
Gifted

Vanilla:

Efter hur lång tid kan man få symtom för att man är gravid?

Tja, man brukar känna sig gravid 30 minuter efter samlaget. Det är då tjejen börjar bli paranoid, och känna massa skumma inbillade symptom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när man har blivit gravid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testen ger utslag 2 v efteer samlag! köp en kiss sticka! bläää vad groteskt det låter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du är gravidis


   
SvaraCitera

haha.... Vanilla, vänta och se om du missar mensen sen kan du kolla dig


   
SvaraCitera

När man är gravid?


   
SvaraCitera

Eh jag tror de är olika. För de första tror jag inte du är gravid, om du inte haft os​kyddat samlag, och sen kan man bli lite "konstig" i samma veva som man börjar käka ​p-piller. lite biverkningar som kanske gå upp i vikt, få spänningar, må illa, känna s​ig svullen osv.. Personligen kände jag att jag fick ont i brösten som tusan efter ca​ 3v-1 mån efter jag hade oskyddat sex, minns inte riktigt. Men jag börja inte må illa​ förrän exakt samma dag som jag fick veta att jag var gravid, vet inte om det var dä​röfr eller för att jag mått illa hela tiden utan att tänka på det. Iaf, det var inte ​förrän jag visste som jag förstod varför jag haft såna symtomer innan. Och du bör väl​ inte anta du är gravid innan du ens är sen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera