Aviseringar
Rensa alla

När fördomar blir destruktiva.


Vision
Ämnesstartare

Hehe, jag vet att rubriken inte riktigt stämmer, men ändå.

Jag har länge tagit för givet att tv8 är en dålig kanal, men på senaste tiden så har jag börjat kolla lite på den då och då, och idag insåg jag att kanalen faktiskt är bra. Jag har tillexempel sett många bra filmer där som t.ex A fish called Wanda, Gilbert Grape m.m. Seinfeldt går även där stup i kvarten! Till råga på det så börjar snart även en serie om seriemördare!

Iallafall, har du krossat några fördomar på sistone?


   
Citera

8:an är fett bra. [love]


   
SvaraCitera

TV8 känns lite moderatig men jaja. [zzz]


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

TV8 känns lite moderatig men jaja. [zzz]

På vilket sett? [sad]


   
SvaraCitera

Vision:

sett

Sätt.


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Skrämd av en kvist:

Sätt.

[zzz]


   
SvaraCitera

Vision:

På vilket sett? [sad]

Tänker på programmen som gått/går där Svenska Dagbladet Kultur, Dagens Industri, och nåt med Resumé, plus att dem sände någon jävla dokumentär med Johan Norberg förut. [zzz]

Men en gång såg jag en sevärd dokumentär om Schwarzeneggers politiska karriär på TV8 så genomruttet är det ju inte, men den känns jävligt övre medelklassig dock. [shake]


   
SvaraCitera

bättre än förut iaf


   
SvaraCitera

Vision:

[zzz]

[zzz]


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

TV8 så genomruttet är det ju inte, men den känns jävligt övre medelklassig dock. [shake]

Jaha, jag är en ny tittare, så jag vet inte så mycket om kanalen, men det mesta jag sätt har iallafall varit bra. Kanske är det

OF 5:

bättre än förut iaf


   
SvaraCitera

Hade en korkad fördom om att alla strävar efter att bli upplysta.


   
SvaraCitera

Slår vad om att folk blev irriterade på att du gick omkring med en ficklampa som du hela tiden skulle lysa dem i ögonen med.


   
SvaraCitera
Vision
Ämnesstartare

Nachac:

Slår vad om att folk blev irriterade på att du gick omkring med en ficklampa som du hela tiden skulle lysa dem i ögonen med.

Haha! Lite kul [bigsmile]


   
SvaraCitera

Vision:

Iallafall, har du krossat några fördomar på sistone?

Användaren och moderatorn Mawns fick mig idag att inse att bara för att man kommer ifrån Somalia så betyder det inte att man är analfabet, utan det betyder istället att han nästan med all säkerhet är analfabet [sad]


   
SvaraCitera

Förmodligen någon annans fördomar. [tard]


   
SvaraCitera