Aviseringar
Rensa alla

När folk får posta filmer på barn som blir överkörda ska jag fan få posta nazistsatir!!!


Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Det visar ju bara att såväl nazister som rasister är för efterblivna för att fatta skillnaden mellan skämt och allvar. Varför du sedan har två idioter till vänner vetefan, och... är inte ens nyfiken tbh.

Tack för att du frågade [smile]

Här jag kommer ifrån är det inte särskilt ovanligt att hata svarta. Vissa är inte intelligenta nog mellan att skilja mellan skoj och allvar. Skämtar de för mycket börjar de tillslut tro på det. Sorgligt men sant.

Budo: Denna låten kanske var svårare att urskilja. Men lyssnar man på en av deras andra låter. Närmare bestämt denna...

Så begriper man snabbt att det är satir.

edit:hata kanske är lite väl magstarkt, men ett genuint ogillande kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cointoge:

Tack för att du frågade

Fast det gjorde jag egentligen inte, för jag skrev "är inte ens nyfiken tbh"[no-no][crazy]

Men eftersom du ändå tog upp det:

Cointoge:

Vissa är inte intelligenta nog mellan att skilja mellan skoj och allvar. Skämtar de för mycket börjar de tillslut tro på det. Sorgligt men sant.

För mig hade en sådan "bekantskap" inte varit långvarig... eller ens kortvarig. Vet ärligt talat inte om man ska kalla det beundransvärt att du orkar kalla två sådana personer för "vänner".

Cointoge:

Här jag kommer ifrån

Var bor du egentligen? Skaraborgstrakten? Det är nämligen en plats där jag själv på nära håll fått erfara att befrielsen från intelligens är stor, rent av enorm. Eller ja, i alla fall i tidaholms-trakten. Finns säkert andra sådana intelligensbefriade whitetrash-ställen, men på grund av vissa omständigheter vore det ganska roligt (för mig) om det är där du råkar bo.

Dom flesta vettiga människor vet att hat bara är för dom efterblivna.

[love]


   
SvaraCitera