Aviseringar
Rensa alla

När folk slutar prata


Det händer, folk tenderar att tröttna på mig


   
SvaraCitera

Då börjar jag prata Rodnar


   
SvaraCitera

ceka92:
Jag vill ha ett helt ärligt svar, kan tilläggas.

Började umgås mycket med en vän, märkte dock att den inte var ärlig och snackade mycket skit så drog mig undan. Sånt som händer. 


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

Il Duce:
Det händer, folk tenderar att tröttna på mig

känner samma sak 🙁


   
SvaraCitera
reben

m har hänt mkt ofta. har ba episoder med vissa.


   
SvaraCitera

har oftast inga problem med att se positivt på sånt


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

reben:
m har hänt mkt ofta. har ba episoder med vissa.

Det har hänt mig så himla många gånger att jag förbereder mig numera på det. Jag är liksom beredd på att det ska hända, eftersom det händer nästan med alla. Den senaste killen jag blev vän med som slutade prata med mig  sa " jag kommer då aldrig sluta prata med dig 🙂 " och se vad som hände .


   
SvaraCitera
reben

Musicc: Det har hänt mig så himla många gånger att jag förbereder mig numera på det. Jag är liksom beredd på att det ska hända, eftersom det händer nästan med alla. Den senaste killen jag blev vän med som slutade prata med mig  sa " jag kommer då aldrig sluta prata med dig 🙂 " och se vad som hände .

vadå så de är aldrig du då


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

reben:

vadå så de är aldrig du då

Jo, det kan jag tänka mig. 


   
SvaraCitera

Har hänt genom åren. Trist as fuck. 


   
SvaraCitera

Händer mig ofta. Händer väldigt ofta med tjejer. Varför? Vettefan. 


   
SvaraCitera
Musicc
Ämnesstartare

Vicarious:
Händer mig ofta. Händer väldigt ofta med tjejer. Varför? Vettefan. 

Händer alltid mig med just det motsatta könet ( killar ). Jag har funderat lite och det kanske är för att vissa killar har det typ svårt att ha en vänskaplig relation med tjejer och därför typ slutar prata när inget händer? Samma sak kanske gäller tjejer. Har ingen aning men jag minns en gång då det kändes som att killen gillade mig lite mer än han borde och då när jag inte visade samma intresse utan visade ganska tydligt att jag bara ville vara vän så slutade han prata med mig. Kan man liksom inte bara vara vänner? 🙁


   
SvaraCitera

Musicc: ag har funderat lite och det kanske är för att vissa killar har det typ svårt att ha en vänskaplig relation med tjejer och därför typ slutar prata när inget händer?

Tror inte det är det. 
Många tjejer som jag enbart vill ha vänskaplig relation till tar avstånd out of nowhere. Pratar frekvent med mig, tar kontakt osv osv. Sen slutar de. De tjejer jag känner som ger en signal att de vill mer än vänskap följer samma mönster men slutar helt plötsligt. 
Jag tror vissa har svårt att hålla en stabil relation. Eller så finns det något de är ute efter som de inser att de inte kan få. Kan vara vad som helst. 

Musicc: Kan man liksom inte bara vara vänner? 🙁

Folk är skumma. Tror det handlar mycket om kontakt med det motsatta könet. Eller så är det något man missar. Helt ärligt vet jag fan inte varför det är som det är. Pratade med en jättebra tjej kompis, som jag hade intresse för och jag sade precis som jag kände. Men hon ville bara vara vän, och det fungerade skitbra. Jag menar, vi hade en bättre relation tillochmed efter att ha pratat om det. Så allt var jättebra tills jag slutade skolan och tog studenten. Hon slutade prata med mig, helt. Varför vet jag inte. Men det kändes konstigt då hon kunde berätta mycket till mig.

Jag är iofs inte särskilt "normal" av mig heller. Har en tendens att kapa av all kontakt och relationer med folk ibland för att jag vill vara för mig själv en stund, vilket kanske ger dåliga signaler. 

Det du kan göra är att konfrontera dem. Jag gjorde det, fick en bullshit förklaring så jag släppte taget om det. Antog att personen var ute efter något som jag inte kunde ge, vad det nu fan än var. Vissa människor är väldigt skumma. Blir förvirrad bara jag tänker på situationerna som du beskriver. 


   
SvaraCitera