Aviseringar
Rensa alla

När gör man slut?


Ämnesstartare

Hur vet man när man borde göra slut med sin kille? Jag har fortfarande känslor för honom men det är jobbigt att vi bråkar så ofta och ses så sällan. Dessutom är han en typisk sån där kille som man inte borde tycka om men som man gör ändå. [sad]


   
Citera

jag tycker du ska dumpa honom om du inte mår bra när du är med honom.


   
SvaraCitera

jag tycker du ska dumpa honom om du inte mår bra när du är med honom


   
SvaraCitera

jag tycker du ska dumpa honom om du mår bra när du är med honom.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tycker du ska må bra när du dumpar honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coffeshop:

jag tycker du ska dumpa honom om du inte mår bra när du är med honom.

men om det känns bra när jag är med honom men att vi typ antingen inte har nåt att snacka om eller bråkar när vi inte är med varann/ snackar på telefon?


   
SvaraCitera
Tyrael

Jag tycker du ska dumpa honom när du mår bra.


   
SvaraCitera

HejAmanda:

men om det känns bra när jag är med honom men att vi typ antingen inte har nåt att snacka om eller bråkar när vi inte är med varann/ snackar på telefon?

jag tycker ni ska prata med varandra och reda ut varför det är så[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HejAmanda:

men om det känns bra när jag är med honom

Men det e väl meningen att du och han ska känna att det är bra typ alltid? Det kan kanske känns bra för stunden, men det räcker ju inte?

Ett förhållandesvis bra förhållande är att båda trivs tillsammans, att man inte bråkar så mycket utan mer kan prata/diskutera om sakenna istället, att båda mår bra ihop.

Kan ni inte heller prata med varandra om problem och bara blir bråk, då är det inte så bra. Att kunna prata är jätteviktigt - annars funkar det inte så bra.


   
SvaraCitera

Jag tycker ingenting[smile]


   
SvaraCitera

kebu12:

Jag tycker ingenting[smile]

Tog priset [love]


   
SvaraCitera

HejAmanda:

Dessutom är han en typisk sån där kille som man inte borde tycka om men som man gör ändå.

och hur menar du då? att han behandlar dig illa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensyster:

och hur menar du då? att han behandlar dig illa?

han kan kalla mig elaka saker när han blir arg, och så blir han sur för småsaker. mina kompisar tycker han behandlar mig dåligt men efteråt säger han oftast förlåt och då är det så svårt att va sur.


   
SvaraCitera

HejAmanda:

mina kompisar tycker han behandlar mig dåligt

HejAmanda:

han kan kalla mig elaka saker när han blir arg, och så blir han sur för småsaker

låter inte najs


   
SvaraCitera

Den 7 augusti, 2009.


   
SvaraCitera