Aviseringar
Rensa alla

När hade du sex med en person som du var riktigt attraherad till för första gången?


Ämnesstartare

DET VERKAR SOM OM MÅNGA HAR SEX MED PERSONER SOM DE EJ ÄR ATTRAHERADE TILL. VILKET GÖR ATT BEGREPPET SEX UNDERMINERAS TILL EN RENT TEKNISK HÄNDELSE SOM KAN GRÄNSA TILL VÅLDTÄCKT. PERSONER SOM INTE ÄR MINST EN 7A FÖR DIG RÄKNAS ALLTSÅ INTE.


   
Citera

Jag finns nog inte:
När hade du sex med en person som du var riktigt attraherad till för första gången? 

När hade du sex med en person som du var riktigt attraherad av (för) första gången heter det!

Enbart hänt någon gång på fyllan.  Rodnar   ALDRIG annars.  Glad  Numera dricker jag väldigt väldigt väldigt sällan alkohol. Så numera händer det aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

midsommar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var 19.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Det kliar i fingrarna... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN vad det kliar.... Men... men.. men... GråterGråterGråter
*blir p12a igen*


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

"SLUTA UPP MED DINA ASPIEFASNOER!" Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den gången jag hade var han så oattraktiv han kunde bliSkeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eh, jag förlorade ju oskulden till någon jag var riktigt attraherad av så mm det var väl första gången antar jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
eh, jag förlorade ju oskulden till någon jag var riktigt attraherad av så mm det var väl första gången antar jag.

lol ahaaaaaa trodde det handlade om senaste gången :- P

då var det väl när jag var 16 tror jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte: DET VERKAR SOM OM MÅNGA HAR SEX MED PERSONER SOM DE EJ ÄR ATTRAHERADE TILL. VILKET GÖR ATT BEGREPPET SEX UNDERMINERAS TILL EN RENT TEKNISK HÄNDELSE SOM KAN GRÄNSA TILL VÅLDTÄCKT.

Alltså nä. Våldtäkt är ngt mycket allvarligt och innebär att någon blir tvingad till sex och härrör alltså endast till olika former av tvång. Inte när man ligger med någon man kanske inte skulle valt om man haft fler val tillgängliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

våldtäktsjämförelsen är inte okej


   
SvaraCitera
reben

wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
våldtäktsjämförelsen är inte okej

Jag likställde aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

Jag likställde aldrig.

jag skrev JÄMFÖRELSE inte likställning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

jag skrev JÄMFÖRELSE inte likställning

Vadå allt går väll placera på en skala??


   
SvaraCitera