Aviseringar
Rensa alla

När hade du sex med en person som du var riktigt attraherad till för första gången?


PMR
 PMR

Jag finns nog inte: PERSONER SOM DE EJ ÄR ATTRAHERADE TILL. VILKET GÖR ATT BEGREPPET SEX UNDERMINERAS TILL EN RENT TEKNISK HÄNDELSE SOM KAN GRÄNSA TILL VÅLDTÄCKT.

Som de ovanstående skrivit.

+ Sex med någon man ej är attraherad av - kan ske under SAMTYCKE. 

+ Man kan bli våldtagen av en individ man är attraherad av.

(Om du inte förstår någon av dessa punkter, så kan jag Mycket gärna dra till med exempel.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag finns nog inte:

Vadå allt går väll placera på en skala??

jämförelse och likställning är inte samma sak och det är inte okej med våldtäktsreferensen jag tog illa upp och verkar inte vara den enda 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men usch jag läste inte ens trådbeskrivningen. Din våldtäktsjämförelse är väldigt osmaklig. 

Våldtäkt är att bli tvingad till en sexuell handling mot sin vilja. Att ha sex med någon man inte är attraherad av är inte ens i närheten. Bara för att du inte är attraherad av en person betyder det inte att det kan jämföras med att någon förgriper sig på dig och våldtar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med tanke på hur många som tagit illa upp, och hur osmaklig våldtäktsjämförelsen var, låser jag tråden och så är du fri att skapa en ny på samma ämne utan våldtäktsjämförelse

/moderator


   
SvaraCitera