Aviseringar
Rensa alla

När insåg ni?


haye
 haye
Ämnesstartare

Rosa:

Absolut. men det var ett helvete att acceptera att jag var det..

brukar ju va så.. :/


   
SvaraCitera

igår [blush][love]


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

BurrePurre:

igår

woop woop, haha. Hur "kom du på" det då? :#


   
SvaraCitera

haye:

woop woop, haha. Hur "kom du på" det då? :#

Såg 1 naked pic på 1 manlig umare och min kuk blev stenhård [blush]


   
SvaraCitera

och stjärten lite våt


   
SvaraCitera
Afik
 Afik

Jag är nog egentligen bi, men jag känner inte att jag behöver komma ut med det eftersom min dragning till killar är så pass liten.


   
SvaraCitera

Redan när jag var ung började jag förstå att jag såg killar och tjejer på "samma sätt", att jag kunde få känslor och tände på båda könen.
Började förneka detta till en början med, men var nog någon gång på gymnasiet som det gled ur ibland när man pratade med vänner om relationer att jag gillar tjejer också. Har inte haft någon i min närhet som sagt något negativt om det. Nu är jag helt öppen om min bisexualitet och bryr mig inte det minsta om vad folk tycker.


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

LillaBob:

Redan när jag var ung började jag förstå att jag såg killar och tjejer på "samma sätt", att jag kunde få känslor och tände på båda könen. Började förneka detta till en början med, men var nog någon gång på gymnasiet som det gled ur ibland när man pratade med vänner om relationer att jag gillar tjejer också. Har inte haft någon i min närhet som sagt något negativt om det. Nu är jag helt öppen om min bisexualitet och bryr mig inte det minsta om vad folk tycker.

Det är det de ibland känns som jag gör, förnekar alltså. Men när jag tänker på det så bryr jag mig inte om vad folk tycker om mig, därför vet jag inte. Varför förnekar jag om jag inte bryr mig?


   
SvaraCitera

Jag har nog alltid vetat egentligen. Eller ja, jag har alltid haft det i mig. Kort hår, hänger med killarna, hatar klänning och spelar fotboll.. Ja. Stereotypt kanske men så var det. Jag var 10, alltså för 5 år sedan. Då kom jag ut till mina föräldrar, som såklart redan hade förstått det. Accepterande älskande föräldrar [love] har jag. Kom också ut till mina närmaste vänner. Blev nobbad av mina första crushes och levde efter det i tystad. I somras skrev jag en blogg där jag förklarade hur det låg till. Länkade till fejjan. Och så var det hela igång. Gick dessutom på Pride, vilket jag verkligen kan rekommendera alla till att göra. Det var det. Alt har gått relativt bra. Självklart lyfter folk på ögonbrynen ibland men oftast går det bra. Har haft min första flickvän, men det tog slut för ett ta sen. Går varje torsdag till Egalia, som är en ungdomsgård för normkritiska, hbtq-ungdomar. Ligger på sveavägen i Stockholm. Rekommenderas!!!!!!!


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

Tintin97:

Jag har nog alltid vetat egentligen. Eller ja, jag har alltid haft det i mig. Kort hår, hänger med killarna, hatar klänning och spelar fotboll.. Ja. Stereotypt kanske men så var det. Jag var 10, alltså för 5 år sedan. Då kom jag ut till mina föräldrar, som såklart redan hade förstått det. Accepterande älskande föräldrar har jag. Kom också ut till mina närmaste vänner. Blev nobbad av mina första crushes och levde efter det i tystad. I somras skrev jag en blogg där jag förklarade hur det låg till. Länkade till fejjan. Och så var det hela igång. Gick dessutom på Pride, vilket jag verkligen kan rekommendera alla till att göra. Det var det. Alt har gått relativt bra. Självklart lyfter folk på ögonbrynen ibland men oftast går det bra. Har haft min första flickvän, men det tog slut för ett ta sen. Går varje torsdag till Egalia, som är en ungdomsgård för normkritiska, hbtq-ungdomar. Ligger på sveavägen i Stockholm. Rekommenderas!!!!!!!

Omg, där va jag för nästan exakt ett år sen med min bästa kompis som är lesbisk.. Gud vad öppna och sociala alla är va typ första tanken.


   
SvaraCitera

fattade redan på dagis, var kär i curt cobain. sen dess har jag haft böjning för killar med långt blont hår. eller långt hår överhuvudtaget.

ja.. de senaste 2 killarna jag gillat har haft långt hår iaf.

sa alltid till killarna att jag va kär i dom. blev aldrig något, men blev bra kompisar. (gillar sympatiska killar).


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

fetstickan:

fattade redan på dagis, var kär i curt cobain. sen dess har jag haft böjning för killar med långt blont hår. eller långt hår överhuvudtaget. ja.. de senaste 2 killarna jag gillat har haft långt hår iaf. sa alltid till killarna att jag va kär i dom. blev aldrig något, men blev bra kompisar. (gillar sympatiska killar).

Måste vara skönt att man känner att man alltid veta det endå. Slippa gå och undra och känna efter :/


   
SvaraCitera

haye:

Slippa gå och undra och känna efter :/

får man tillfälle så kan man sexa en a samma kön o se.

nu var det dock 5-6 år sedan jag gilla en kille senast. och bara en kille har jag velat ha sex med och det va i somras. jag gillar inte manlighet :P, så avtändande.


   
SvaraCitera

haye:

Omg, där va jag för nästan exakt ett år sen med min bästa kompis som är lesbisk.. Gud vad öppna och sociala alla är va typ första tanken.

Hahaha Jaa, det brukar vara den reaktionen. Oftast är det väldigt trevligt Dock.


   
SvaraCitera
haye
 haye
Ämnesstartare

Tintin97:

Hahaha Jaa, det brukar vara den reaktionen. Oftast är det väldigt trevligt Dock.

Alla va ju as sköna ju! 😉


   
SvaraCitera