Aviseringar
Rensa alla

När kan jag börja fira?


Ämnesstartare

Jag har införskaffat en vodka av tyskimport, 7 energidrycker av märker euroshopper och någon drinkmix. (ja, jag är arbetslös)

Jag brukar annars bara dricka vodkan rent, ifall det är finare sort. Annars dricker jag helst vin eller öl, inbland en del whiskey.

Då kommer vi till frågan, när kan jag börja dricka vodkan på 70cl utan att stå där nykter vid 12-slaget? Det vore väldigt olägligt. [n]


   
Citera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

Då kommer vi till frågan, när kan jag börja dricka vodkan på 70cl utan att stå där nykter vid 12-slaget?

abow du börjar redan nu!! ta två shots varje timme och på sluttet de tre sista timmarna tar du en drinck i timmen


   
SvaraCitera

INTE SOM DUUU:

abow

suck.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

INTE SOM DUUU:

abow du börjar redan nu!! ta två shots varje timme och på sluttet de tre sista timmarna tar du en drinck i timmen

så många shots räcker inte flaskan till [n] räkna själv 6cl*X=70cl (orka räkna) om man tar 2 varje timme så räcker det väl i 5.5 timmar kanske.

Menar du att jag ska börja dricka klockan 7?


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Då kommer vi till frågan, när kan jag börja dricka vodkan på 70cl utan att stå där nykter vid 12-slaget?

Om det viktigaste för dig är att du måste vara onykter klockan 00:00 på nyårsafton så tycker jag ganska synd om dig!
Har man så tråkigt sällskap att alkoholen måste hjälpa till att liva upp stämningen?

Sen så kan jag inte besvara din fråga, vet inte hur bra du hanterar alhokol så....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tror jag kommer bli för full om jag börjar klockan 7, och hela ska vara slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Har man så tråkigt sällskap att alkoholen måste hjälpa till att liva upp stämningen?

Sen så kan jag inte besvara din fråga, vet inte hur bra du hanterar alhokol så....

Det är ingen fara, jag är ganska ansvarsfull med alkohol, och under alkohol. De flesta brukar inte märka när jag druckit.

Och som du säger så är sällskapet viktigare, jag mest undrar? [bigsmile]


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Det är ingen fara, jag är ganska ansvarsfull med alkohol, och under alkohol. De flesta brukar inte märka när jag druckit.

Bra det!

Börja drick när du är sugen på att börja dricka med ditt sällskap och tänk inte så mycket på tolvslaget. Det är trotts allt helt meningslöst att fokusera sig på tiden istället för att ha trevligt oavsett vad det är för datum.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MikaelH:

Det är trotts allt helt meningslöst att fokusera sig på tiden istället för att ha trevligt oavsett vad det är för datum.

Det är väldigt sant, jag hoppas att jag och mina vänner struntar i 12-slaget och strunar i att åka till centrum för att hurra in året. Det är fanimej livsfarligt där [bigsmile]

Men nu är vi offtopic!! när kan en man på strax över 80 kg börja dricka vodka om flaskan ska vara slut under kvällen, utan att personen får minnesluckor och blir okontaktbar? [y]


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Då kommer vi till frågan, när kan jag börja dricka vodkan på 70cl utan att stå där nykter vid 12-slaget? D

NUUUU! KÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![party][party][party][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers][bigcheers]


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keepdreaming:

NUUUU! KÖRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

jaghar nu börjat lite lätt, det var en timme sen jag tog min första ful-drink/grogg, ska blanda en till om några minuter [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera