Aviseringar
Rensa alla

När kan man ha pälsmössa?


Ämnesstartare

Som det står i rubriken... Kan man ha pälsmössa när som helst även om det är lite plusgrader? Mitt hår ser förjävligt ut och mitt huvud passar inte i vanliga mössor. Kommer folk tycka det är konstigt att jag har pälsmössa när det är typ 3 plusgrader?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jättekonstigt att bära päls överhuvudtaget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sinnessjuk uns:
jättekonstigt att bära päls överhuvudtaget.

Det är fuskpäls.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

när det är kallt, vilket troligen är individuellt.


   
SvaraCitera
Kudhos

När det är kallt för dig.


   
SvaraCitera

Nääe , ingen som kommer kolla snett på dig , man ser så många som har mycket värre saker på sig när det är plusgrader .


   
SvaraCitera
reben

aldrig


   
SvaraCitera
Exner

När man känner för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahe: Kan man ha pälsmössa när som helst även om det är lite plusgrader? Kommer folk tycka det är konstigt att jag har pälsmössa när det är typ 3 plusgrader?

Whät? Im confused, har ni inte snö där du bor? Finns det snö eller om det är kallt lär ju ingen titta snett på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

näee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När det ä kalt om ditt lilla höve Tumme upp


   
SvaraCitera
Berit

Bara i norrland är det ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en fårskinnspälsmössa fast den tar jag bara på mig när temperaturen går under 10 minusgrader och i synnerhet om det blåser. Vinden går ju igenom vilken mössa som helst men ett skinn släpper ju inte igenom några vindar. Använder både fordrad skinnjacka alt fårskinnspäls och riktiga skinn/läderjeans. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sinnessjuk uns: jättekonstigt att bära päls överhuvudtaget.

Vad är det för konstigt i att bära päls? Vi snackar ju inre om några utrotningshotade djur utan i mitt fall får. Djur som finns i hundratusentals kanske miljontals i Sverige.


   
SvaraCitera
mens
 mens

stoner:

Vad är det för konstigt i att bära päls? Vi snackar ju inre om några utrotningshotade djur utan i mitt fall får. Djur som finns i hundratusentals kanske miljontals i Sverige.

vad är det för konstigt med att plåga barn? det finns ju hundratusentals kanske miljontals i Sverige


   
SvaraCitera