Aviseringar
Rensa alla

När killar nekar sex


Ämnesstartare

Gryphon:

Men orka bry sig, vill tjejer vara slampor så får dom vara det. Jag tänker inte röra dom iallafall.

Shit vilket kvinnohat. Bara för man har ett ONS är man inte en slampa.


   
SvaraCitera

Avatar:

Shit vilket kvinnohat.

Det är inget kvinnohat. Jag hatar inte kvinnor.

Avatar:

Bara för man har ett ONS är man inte en slampa.

Nej, men det är lösaktigt. Lösaktighet är den värsta egenskapen hos både killar och tjejer enligt mig. Jag skulle aldrig få för mig att ha sex med en tjej första gången jag träffar henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Nej, men det är lösaktigt.

Nej det är det inte. I stort sett varenda snygg tjej kommer någon gång i sitt liv ha ett, eller flera, ONS. Är alla tjejer lösaktiga?


   
SvaraCitera

Avatar:

Är alla tjejer lösaktiga?

Nej, bara för att man gör något lösaktigt så är man inte automatiskt en lösaktig person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var ju... ovanligt. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visst, det händer hela tiden att jag måste neka till.. Oh, ett ögonblick..

Som sagt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borgeus:

Nu säger jag inte att tjejer tror så, utan att det känns som om ni tror det.

Jag tror det, men jag har säkert fel. Eller en del har jag rätt om. Men alla är ju inte likadana.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Shit vilket kvinnohat. Bara för man har ett ONS är man inte en slampa.

Jo det är man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Inte så konstigt? Har han lagt sig i sängen, kåtat upp henne och haft petting kanske hon förväntar sig nästa steg också?

Hahah dom hade inte haft petting, bara strulat^^

Tilda1988:

Sedan är det en annan grej att man inte har rätt att våldta eller förgripa sig på någon som inte vill ha sex.

Så om d e en kille e d automatiskt våldtäckt på g enligt dig? 😉

Tilda1988:

Man har väl rätt att bli sur för det.

Jo, men jag tror du hade blivit sur på attityden av "sex-pressaren" om det var en kille, och sur på "vägraren" om denna var en kille 😉

Avatar:

Shit vilket kvinnohat. Bara för man har ett ONS är man inte en slampa.

Excakt, ALLA tjejer ÄLSKAR ONS:

Gryphon:

Nej, men det är lösaktigt. Lösaktighet är den värsta egenskapen hos både killar och tjejer enligt mig. Jag skulle aldrig få för mig att ha sex med en tjej första gången jag träffar henne.

Varför är det den värsta egenskapen som finns hos en tjej eller kille? Borde inte våldsamhet vara värre? Hurfan kan lössläppthet vara värre?

Avatar:

Nej det är det inte. I stort sett varenda snygg tjej kommer någon gång i sitt liv ha ett, eller flera, ONS. Är alla tjejer lösaktiga?

Nej.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Varför är det den värsta egenskapen som finns hos en tjej eller kille?

Jag vet inte, det har alltid varit något negativt i mina ögon. Jag vet inte varifrån det kommer, mina föräldrar har aldrig talat illa om lösaktiga människor, mina bästa vänner har alltid varit lösaktiga, och jag har aldrig råkat ut för något dåligt som har med lösaktighet att göra. Så jag vet inte varför det är så illa.

Det stör mig inte att folk är lösaktiga, det får dom gärna vara. Knulla runt så mycket ni vill, det är inte mitt problem.

Greger_EFG:

Borde inte våldsamhet vara värre?

Nej, det är inga problem för mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

och jag har aldrig råkat ut för något dåligt som har med lösaktighet att göra. Så jag vet inte varför det är så illa.

Precis, kanske dags att tänka om? Lösaktighet gör folk allmänt fredligare, mindre sexuell frustration, mer kontakter, kolla bara på bonobos.

Gryphon:

Det stör mig inte att folk är lösaktiga,

Gryphon:

Knulla runt så mycket ni vill, det är inte mitt problem.

Men ändå så gnäller du om det på ett forum och säger att det är den värsta egenskapen som en människa kan hava.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Lösaktighet gör folk allmänt fredligare, mindre sexuell frustration, mer kontakter, kolla bara på bonobos.

Som sagt, folk får göra vad dom vill. Vill folk knulla runt så gnäller jag inte på dom, jag tänker inte ge mig ut på något heligt korståg mot lösaktiga människor.

Jag tänker inte heller ge mig ut på något heligt korståg mot pedofiler, djurplågare, våldtäktsmän, eller folk med andra beteende som jag tycker illa om.

Greger_EFG:

Men ändå så gnäller du om det på ett forum och säger att det är den värsta egenskapen som en människa kan hava.

Jag gnäller inte, jag förklarade att lösaktighet är den sämsta egenskapen hos en person. Jag startade ingen tråd om det, jag gnäller inte på någon för att han/hon är lösaktig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Vill folk knulla runt så gnäller jag inte på dom, jag tänker inte ge mig ut på något heligt korståg mot lösaktiga människor.

Gryphon:

Jag tänker inte heller ge mig ut på något heligt korståg mot pedofiler, djurplågare, våldtäktsmän, eller folk med andra beteende som jag tycker illa om.

På vilket sätt är lösaktighet värst? Fattar fortfarande inte.

Gryphon:

jag förklarade att lösaktighet är den sämsta egenskapen hos en person.

Nej det gjorde du inte. Varför är det den värsta egenskapen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Jag förklarade att lösaktighet är den sämsta egenskapen hos en person.

Second that, vidrigt.


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

varför kan inte killar få säga nej?

Något jag undrat i många år. Har förlorat många tjejkompisar för att jag sagt just "nej", det verkar vara oacceptabelt eftersom att killar bör knulla allt som rör sig, annars är dom ju inte mänskliga.


   
SvaraCitera