Aviseringar
Rensa alla

När killar ska komma...?


Ämnesstartare

Varför gillar killar att trycka in hela penis eller iaf försöka att göra det just när dom ska komma? Även märkt att vissa av dom har en tendens att vilja dra mig emot dom just när dom ska komma med, varför? Blir det skönare för dom på något sätt när dom gör så? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Aldrig tänkt på det.. För maximal njutning och intimitet in i sista sekund för kraftigare orgasm & passion.. Eh, typ.

Stör det dig när de gör så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Stör det dig när de gör så?

Kan göra om jag inte är beredd på det.. inte precis så jätteskönt när dom trycker in hela eller försöker göra det när man inte är beredd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdunkudde:

varför

Rent fortplantningsmässigt så är det såklart fördelaktigt.
Instinkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du inte tycker om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror nog inte de tänker så mycket när det gör det. Händer nog i stundens hetta bara.

Om det är obehagligt.. är du tillräckligt våt då verkligen? Alternativt; har han en bamsesnopp??!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Säg att du inte tycker om det.

Fingerprints:

tror nog inte de tänker så mycket när det gör det. Händer nog i stundens hetta bara.

Precis så, i alla fall i mitt fall. Ifall det är en riktigt kraftig orgasm tappar man(jag) mer eller mindre kontrollen. Handlar helt på "instinkt".


   
SvaraCitera

ligg med folk med mindre snoppar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det är nog en instinkt genom att han ska försöka få in spermierna, har också undrat om det är skönare dock. anser att det är mycket sexigt men han är kanske obehagligt stor för dig?

be honom att inte trycka in den hårt eller snabbt i alla fall.


   
SvaraCitera
Piffa

Jag älskar när mannen gör så. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

ja, det är nog en instinkt genom att han ska försöka få in spermierna,

Ja man måste köra upp penisen i livmodern när man sprutar så att spermierna kommer in där. Det är nämligen där barnet ska utvacklas och växa. Man kan inte bära barnet i vaginan nämligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Ja man måste köra upp penisen i livmodern när man sprutar så att spermierna kommer in där.

Ajjjj [cry] Avstånd från _livmoderhalstappen_ är ej viktigt så länge kuken är inne, det är nämligen så att spermierna "reser själva" och de som klarar sig in genom livmoderhalstappen, vidare genom livmodern och till äggstockarna/äggstocken och lyckas befrukta äggen är det som händer - alltså inte att man kör in kuken i livmodern. Det skulle göra jävligt ont och spräcka stora delar. Att köra upp penisen i livmodern är omöjligt då livmoderhalstappens omkrets är superliten (typ någon millimeter).

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Har inte lagt märke till detta när jag och den jag hade sex med använde skydd, men nu gör man ju så för att det fyller funktionen av att sperman inte ska rinna ut överallt utan hinna lägga in något under och sedan så får det rinna ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

g*nus:

nu gör man ju så för att det fyller funktionen av att sperman inte ska rinna ut överallt utan hinna lägga in något under och sedan så får det rinna ut.

Men är det inte lättare att han drar ut den när det kommer då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså ja tror det är en instinkt vi män har[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gasolinerainbow:

Men är det inte lättare att han drar ut den när det kommer då?

Nej, det är ju skönt för honom att vara kvar i och få låta orgasmen ebba ut. Jag har p-stav så jag kan inte bli med barn.


   
SvaraCitera