Aviseringar
Rensa alla

När kommer nästa Monster Energy till Sverige??


Ämnesstartare

Tänkte höra om det är nån här som vet nånting om när nästa Monster Energy kommer till Sverige? Kommer det ens fler? Villken osv. För närvarande har vi ju bara Original,Lo-Carb,Ripper och glasflaska. Men vi saknar ju fortfarande Khaos,Assault,Mixxd,Heavy Metal och alla Java Monster och dessutom alla andra storlekar som man kan hitta i USA,bl a 710ml och 946ml.


   
Citera

Monster = CocaCola = [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Monster = CocaCola = [n]

[y]

Energy4Life:

massa teckszt

det kommer inga fler.


   
SvaraCitera

Och? Vem fan bryr sig i det där getpisset?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen som är mogen?. Håll er undan från tråden om ni inte kan svara på min fråga.


   
SvaraCitera

men usa har väl andra dryckesmått så att drickorna för att passa har lite annan storlek eller är det bara jag som tror't?


   
SvaraCitera

ingen aning .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom har större burkar,tex Monster Energy Heavy Metal som är i en stor burk som rymmer 946ml


   
SvaraCitera

Energidryck är en totalt meningslös vätska, det smakar inte särskilt gott och kostar sisådär 40-50kr litern, begriper inte hur folk kan leva på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Energidryck är en totalt meningslös vätska, det smakar inte särskilt gott och kostar sisådär 40-50kr litern, begriper inte hur folk kan leva på det

Och det tycker du ja,då kan du hålla det för dig själv.

Ska kanske få chansen att prova en Java Monster om några veckor,en jag känner ska importera ett par energidrycker från USA.


   
SvaraCitera

Energy4Life:

Och det tycker du ja,då kan du hålla det för dig själv.

Nej, idioti är en smitthärd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ad_Hoc:

Nej, idioti är en smitthärd

Ja så smitta inte ner den här tråden med onödiga inlägg,skriv bara om du kan svara på frågan annars behöver du inte skriva.


   
SvaraCitera

Energy4Life:

Ja så smitta inte ner den här tråden med onödiga inlägg,skriv bara om du kan svara på frågan annars behöver du inte skriva.

Du har användarnamnet "Energy4Life"

"Presentation
Top 10 Godaste energidryck:

1.Flying Horse
2.Monster Energy Assault
3.Rockstar Juiced
4.XXL Adrenalin
5.Monster Energy Heavy Metal
6.SPAM
7.Monster Energy Khaos
8.Monster Energy
9.NOS
10.Watt

Bästa banden:
Iron Maiden,Wehrmacht,Desaster,Venom,Judas Priest,System of a Down m fl.

Snabbfakta
Favoritfilm Massa olika
Lyssnar på Allt som är Metal
Tittar på 2 and a 1/2 men
Fritid Cross,Dator,Film
Gillar Energidryck
Ogillar Att vänta på en beställning
Äter Olika
Dricker Energidryck
Önskar Att alla Monster kommer till Sverige"

och startar en tråd om energidryck, jag är ganska säker på att du är en idiot [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är ganska säker på att du är stor i käften,men jag har blivit kallad för idiot många gånger så det klarar jag. Sen vad jag gillar och inte gillar angår faktiskt inte dig. Många skulle säkert kalla mig idiot för att jag samlar på energidrycker och är beredd att betala 100 kr för 1 burk. Men det är vad jag är. Så bry dig inte.


   
SvaraCitera

Energy4Life:

Så bry dig inte.

Jo, någon måste bry sig

Energy4Life:

Jag är ganska säker på att du är stor i käften,men jag har blivit kallad för idiot många gånger så det klarar jag.

ok, "Speed-freak wannabe"


   
SvaraCitera