Aviseringar
Rensa alla

När kommer rasisterna/nazisterna att ta makten?


Ämnesstartare

Ja som titeln lyder. När kommer rasisterna/nazisterna verkligen att ta över makten här i Sverige och kasta ut invandrare? Eller ev mörda?


   
Citera

Aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Aldrig

Varför tror du det? Efter att SD har kommit in i riksdagen och får bara fler röster så pekar det nog mot något och sedan säger ju nazisterna det själva och de i flashback.


   
SvaraCitera

Anura:

Varför tror du det? Efter att SD har kommit in i riksdagen och får bara fler röster så pekar det nog mot något och sedan säger ju nazisterna det själva och de i flashback.

Saker ändras med tiden, rasistpartierna får mer stöd nu, men tror att det kommer vända. Plus så är större delen av Sveriges befolkning vettig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Saker ändras med tiden, rasistpartierna får mer stöd nu, men tror att det kommer vända. Plus så är större delen av Sveriges befolkning vettig.

Varför tror du att det kommer hända? Jag vet inte om befolkn ingen är vettig eller ej. Men dem verkar ju tröttna rejält på invandrarna uppenbarligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Varför tror du det? Efter att SD har kommit in i riksdagen och får bara fler röster så pekar det nog mot något och sedan säger ju nazisterna det själva och de i flashback.

Sverigedemokraterna får inte det stöd de får för att väljarna är rasister (även om givetvis vissa av dem är det) utan för att de är ett missnöjesparti. Folk skräms av alla förändringar samt är trötta på att man plötsligt bara kan välja på höger och vänster. Finanskrisen och lågkonjunkturen hjälper inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska jag göra då? Jag som är svart fast bott här hela mitt liv och integrerad. Om några år kanske dem tvingar mig att flytta tillbaka till mitt land och börja om vilket är en stor omställning eller så mördar dem mig. Jag kan inte starta en familj här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

sedan säger ju nazisterna det själva och de i flashback.

[bigsmile]
Pålitligt folk det där ja 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är faktiskt väldigt rädd vad som kommer att hända med mig... 🙁

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag är rädd ifall jag blir tillsamans med någon som är vit i framtiden och hur världen och Sverige ser ut då ifall rasismen har tagit över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det lär inte hända


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Det lär inte hända

Hur kan du veta det?


   
SvaraCitera

Nationalismens tid är inne. Jag tror på en global frihetskamp. Det är långt ifrån bara Sverige som sitter fast i globaliseringen. Allt ifrån Tibet, Irak, Sverige och Nigeria styrs av samma finansbolag. De är en del av samma korrupta system. Det nuvarande globalistiska systemet faller på sig självt. När det faller så kommer de olika folken ta tillbaka sina länder. Tibet åt Tibetanerna och Sverige åt svenskarna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

acadi:

De är en del av samma korrupta system. Det nuvarande globalistiska systemet faller på sig självt. När det faller så kommer de olika folken ta tillbaka sina länder. Tibet åt Tibetanerna och Sverige åt svenskarna!

När är domedagen för människor som mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Hur kan du veta det?

De är för få och för dumma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

De är för få och för dumma

Man vet aldrig om framtiden det handlar ju om väljarna. Dem vill ju ha ut invandrarna.


   
SvaraCitera