Aviseringar
Rensa alla

när man e färdig med livet


Ämnesstartare

vad ska man göra med sitt liv när man har fått det alla "letar efter" bostad jobb pengar kuk

o man inte vill ha familj

känns som "livet tar slut" där
liten tankeställare jag fick bara


   
Citera
Ämnesstartare

0-20 upptäcker man ju så många nya grejer

nu finns d inge mer o upptäcka typ

känns som det bara går neråt
efter 20
lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nån som förstår hur jag menar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lär sig nya saker ;0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Lär sig nya saker ;0

som vadÅ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

nu finns d inge mer o upptäcka typ

Pensionsfonder, Ragnar Dahlberg, Bingolotto, hänga på ica när de öppnar. Åka på söndagskryssningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man drar ur kontakten.

Tror att det är med det där som med många äventyrsmänniskor, när dem varit på sina drömmars mål och återvänt så har dem inte längre något att leva för och går in i en psykisk kris.


   
SvaraCitera

förstår, men tycker ej har fortfarande flera år kvar på utbildningen, sen ska jag börja jobba, ska förhoppningsvis snart flytta ihop med någon, sen när man skaffar barn lär man sig nog massor om sig själv och livet också, så känns nog saker och ting väldigt meningsfulla när man har barn att ta hand om. sen efter det kan man ju börja göra sådant man inte kunde göra när barnen var små osv

tror livet blir vad man gör det till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skilsmässa, riktigt grav alkoholism, undermåligt pensionssystem. åderbråck och vuxenblöjor väntar runt hörnet, finns nya saker att upptäcka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

som vadÅ?

Spela klarinett, simma fjärilsim, vart närmaste mataffär ligger ifrån X adress i Angola t.ex.


   
SvaraCitera

Angelize:

nu finns d inge mer o upptäcka typ

så tänkte jag också sen blev jag motbevisad, nu är snarare min åsikt: innan 20 hade man inge liv

peace


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

så tänkte jag också sen blev jag motbevisad, nu är snarare min åsikt: innan 20 hade man inge liv

gött hoppas jag også blir motbevisad =)


   
SvaraCitera

Angelize:

gött hoppas jag også blir motbevisad =)

det kommer som en blixt från klar himmel

pang


   
SvaraCitera
zIGGE

Ingen är klar med livet innan man träffat zigge irl // zigge irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis lär dig nya saker och RES! Upptäck världen! Sverige är väldigt olikt resten av världen... Prova på saker! Fallskärm etc.

Googla på bucketlist eller nått:

http://www.squidoo.com/100things


   
SvaraCitera