Aviseringar
Rensa alla

När man har tråkigt..


Ämnesstartare

..då sitter man och hänger på UM?


   
Citera

Nej inte är det roligt här. Ett tips är att städa rummet så det blir myspysigt duscha dig ren och fräsch tända massa ljus sörpla en drink och titta på en film eller serie som gör dig glad och samtidigt som du gör det kanske ha fotbad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Nej inte är det roligt här. Ett tips är att städa rummet så det blir myspysigt duscha dig ren och fräsch tända massa ljus sörpla en drink och titta på en film eller serie som gör dig glad och samtidigt som du gör det kanske ha fotbad

ah de lät väldigt mysigt, men de låter ungefär så här "check, check, check.." vad gör man då? [wink]


   
SvaraCitera

Laquixa:

ah de lät väldigt mysigt, men de låter ungefär så här "check, check, check.." vad gör man då? [wink]

Va?


   
SvaraCitera

[smile] Jag har aldrig tråkigtl.


   
SvaraCitera
kachin

nej, det e ju skoj på um, man har inte tråkigt [no-no][no-no][no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

Laquixa:

heck, check, check

=*fapfapfap*? [sad]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Va?

oj, ja trodde inte de skulle vara så svårt att förstå. Men du kanske känner igen den ikonen så fattar du?

Ensamvargen:

=*fapfapfap*?

De där fattar dock inte jag [crazy]


   
SvaraCitera

Laquixa:

oj, ja trodde inte de skulle vara så svårt att förstå. Men du kanske känner igen den ikonen så fattar du?

Ja, förstår inte vad du menar, vad man gör efter man checkat av allt? Somnar kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ja, förstår inte vad du menar, vad man gör efter man checkat av allt? Somnar kanske.

ah okej.


   
SvaraCitera

Laquixa:

De där fattar dock inte jag [crazy]

gaj etni kocd rattaf räd ed? [shake][shake][shake] allunk iv ksA?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

gaj etni kocd rattaf räd ed? allunk iv ksA?

de roliga är att det är ändå i fel ordning lite här å var [crazy]


   
SvaraCitera

Vilken färg har jag på mina underkläder?


   
SvaraCitera

man får ett lavemang


   
SvaraCitera