Aviseringar
Rensa alla

När musiken i en film tillhör tex bilen.


Ämnesstartare

isola:

Nej, det är ofta bandade skratt.

Det brukar ju vara samma skratt, jag hör alltid samma kärring sitta och skratta och typ tre sekunder kommer en gubbe.


   
SvaraCitera

isola:

Ja, men alla serier har inte.

nej men [crazy] brukar innebära att jag skämtar med min kommentar men roligt att se vilka som tar ironi som ironi


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

nej men [crazy] brukar innebära att jag skämtar med min kommentar men roligt att se vilka som tar ironi som ironi

Då vet du inte vad ironi är [confused]


   
SvaraCitera

isola:

Då vet du inte vad ironi är [confused]

det kan var så att jag var medveten om att dom flesta skratt är bandade och jag ville bara provocera med kommentaren:

qazedctgb:

men det är ju inspelat med publik [crazy]

och

qazedctgb:

VA?[chocked] jag hade ingen aning! [crazy]

och jag lyckades väldigt bra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller huuuuuur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lis:

Tycker det är bra, då vet man vad som ska vara kul

Sorligt men sant, vissa serier är så kassa att man måste påminna publiken att skratta [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Somliga filmer måste ha musik för att man inte ska tröttna. Den stora majoriteten av filmtittarna skulle heller inte klara av att se en film som i stort sätt är helt tyst. Folk fixar bara inte det.

CharliesName2:

Sorligt men sant, vissa serier är så kassa att man måste påminna publiken att skratta [sad]

Publiken är snarare tillför att den som tittar på programmet ska känna sig mindre ensam då man skrattar. Man tenderar att skratta mer till komedier på bio som exempel, istället för hemma i soffan, då man i biosalen är omringad av andra som också skrattar.

Ren och skör psykologi. Vill du pröva det själv, så ta ett avsnitt av din favoritkomediserie och se den först själv och sedan med en stor bunt av kompisar. Jag kan garantera att du skrattar mer när du är i en grupp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^ Jau det håller jag helt klart med om men känns ändå lame :/
Ifs så skrattar jag mer åt publiken än åt serien ibland då vissa skrattar så fult [bigsmile]


   
SvaraCitera