Aviseringar
Rensa alla

När ni har haft halsfluss..


Ämnesstartare

dazed:

Ja det har bara börjat, lycka till

Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inga halsmandlar och när jag får halsfluss blir jag jättesjuk, men har aldrig lyckats smitta mig själv igen. oroa dig inte, kompis. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nupe, eller aa inte direkt efter eller så. Hade halsfluss som barn typ 3 gånger eller nåt, men något halvår mellan varje gång iaf. Fick halsfluss sist sommaren 2011, hade ej haft på över 12 år då.

    


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ditt bästa jag:
har inga halsmandlar och när jag får halsfluss blir jag jättesjuk, men har aldrig lyckats smitta mig själv igen. oroa dig inte, kompis. 

Tack fina!  Ska försöka sluta oroa mig. Ska byta lite handdukar, sängkläder och tandborste osv.  Känns som att jag minskar chansen ännu mer då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det har jag inte 🙂 Hoppas du håller dig frisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Tack fina!  Ska försöka sluta oroa mig. Ska byta lite handdukar, sängkläder och tandborste osv.  Känns som att jag minskar chansen ännu mer då.

det blir bra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:
Nej det har jag inte 🙂 Hoppas du håller dig frisk.

Tack! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Utom det med kontakt med människor.. jobbar ju med barn fan.

Syftade mest på att det är bra att ta ledigt ibland så att kroppen kan få vila. Folk som inte gör detta då och då tenderar att drabbas av problem (långdragna sjukdomar) förr eller senare. Men det är förstås viktigt att du finns där för barnen.

Mvh

Y9cUhc5.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

Syftade mest på att det är bra att ta ledigt ibland så att kroppen kan få vila. Folk som inte gör detta då och då tenderar att drabbas av problem (långdragna sjukdomar) förr eller senare. Men det är förstås viktigt att du finns där för barnen.

Mvh

Y9cUhc5.jpg

jaaha, då förstår jag. Ska försöka  vila. Är dålig på det!


   
SvaraCitera