Aviseringar
Rensa alla

När ni har sex, ser ni det som att ni blir knullade eller är den som knullar?


Correh
Ämnesstartare

Hade en diskussion med en polare förut, i denna fråga så blir ju i stort sett alla tjejer nedtryckta, för i vilken fråga som helst så känns det som att det är killen som knullar tjejen.
När jag hade flickvän och när vi knullade så såg jag aldrig det som att hon knullade mig iaf.

Vi kom alltså fram till att det alltid är killen som knullar, men skulle man säga det så så blir det nog inte så uppskattad av tjejen i fråga.

Och att bli knullad är väl att bli förnedrad? Eller?


   
Citera

Correh:

Vi kom alltså fram till att det alltid är killen som knullar, men skulle man säga det så så blir det nog inte så uppskattad av tjejen i fråga.

Och att bli knullad är väl att bli förnedrad? Eller?

Det beror väl på. Om du ligger på rygg och tjejen rider som en vildkatt så är det väl ändå du som blir knullad?


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Chryseus:

Det beror väl på. Om du ligger på rygg och tjejen rider som en vildkatt så är det väl ändå du som blir knullad?

Ja, det har du ifs rätt i.[y]


   
SvaraCitera

Correh:

Resultat/håller inte på med sånt skit. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Chryseus:

Det beror väl på. Om du ligger på rygg och tjejen rider som en vildkatt så är det väl ändå du som blir knullad?

/thread


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Chryseus:

Det beror väl på. Om du ligger på rygg och tjejen rider som en vildkatt så är det väl ändå du som blir knullad?

Fast samtidigt blir ju tjejen ändå knullad då, tjejen är ju alltid den som blir knullad, känns det som, det är hon som får ballen i sig.
Eller, fan vet jag![rolleyes]


   
SvaraCitera

Correh:

det är hon som får ballen i sig.

Det är du som får fittan över din kuk om hon är ovanpå dig. Hon knullar din kuk.

Om en fet brud lägger sig över dig är det väl hon som lägger sig på dig och låter fettet välla över dig..... och inte du som sjunker in i hennes fett? [bigsmile]

Dåligt exempel.. menmen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

Chryseus:

Det är du som får fittan över din kuk om hon är ovanpå dig. Hon knullar din kuk.

Haha, jag förstår, men, ah, det känns ändå lite som att oavsett om det är hon som är överst så äre hon som blir knullad, men vad fan vet jag [bigsmile]

Chryseus:

Om en fet brud lägger sig över dig är det väl hon som lägger sig på dig och låter fettet välla över dig..... och inte du som sjunker in i hennes fett? [bigsmile]

Dåligt exempel.. menmen [bigsmile]

Hahaha, riktigt dåligt, men jag förstår vad du menar som sagt![cool]


   
SvaraCitera
orcite

Correh:

Och att bli knullad är väl att bli förnedrad? Eller?

Dude... detta är den dummaste påståendet som finns. Tjejer GILLAR att bli knullade... Det är kanske så få som 1/50 av tjejer som vill att sin kille ska slappna av o hon ska göra all jobb.

Har du själv inte varit med om det? Att tjejer gillar bli nedtryckta, dragna i håret, tagen hårt, lite våldsamt?

Iaf så är det så... Det är riktigt dumt, efterblivet och korkat att säga ett sånt påstående som att bli knullad betyder förnedrad... Speciellt om en tjej säger det.

Tänk såhär istället, för att väcka ditt perspektiv.

Det är förnedrande att knulla, det är en mans jobb. Varför ska killen kämpa, är inte det förnedring?


   
SvaraCitera

Correh:

Vi kom alltså fram till att det alltid är killen som knullar, men skulle man säga det så så blir det nog inte så uppskattad av tjejen i fråga.

Det är väl därför att det är killen som penetrerar tjejen och inte tvärt om. Förmodligen därför inte våldtäkt på killar av tjejer ses på samma sätt.


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

orcite:

Dude... detta är den dummaste påståendet som finns. Tjejer GILLAR att bli knullade... Det är kanske så få som 1/50 av tjejer som vill att sin kille ska slappna av o hon ska göra all jobb.

Bara för att dom gillar det så betyder det ju inte att själva handlingen är förnedrande.

orcite:

Har du själv inte varit med om det? Att tjejer gillar bli nedtryckta, dragna i håret, tagen hårt, lite våldsamt?

Jo, mitt ex tände på att jag höll struptag på henne.

orcite:

Iaf så är det så... Det är riktigt dumt, efterblivet och korkat att säga ett sånt påstående som att bli knullad betyder förnedrad... Speciellt om en tjej säger det.

I naturen är det ju så, att sätta på visar vem som bestämmer.
Vi lever i naturen, vi är djur.

orcite:

Det är förnedrande att knulla, det är en mans jobb. Varför ska killen kämpa, är inte det förnedring?

Jo, det är förjävligt att killen ska behöva göra allt, visst, det kan man ju se som en förnedring.


   
SvaraCitera
Correh
Ämnesstartare

FreeWay89:

Det är väl därför att det är killen som penetrerar tjejen och inte tvärt om. Förmodligen därför inte våldtäkt på killar av tjejer ses på samma sätt.

Precis.


   
SvaraCitera

Correh:

Precis.

Så de som inte ser våldtäkt på killar som lika allvarligt som på tjejer så måste de ju själva erkänna att det är alltid killen som knullar tjejen.


   
SvaraCitera

Correh:

Tjejer: Jag blir knullad (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Correh:

Tjejer: Jag blir knullad (Du röstade på detta alternativ)

Är för lat för annat.


   
SvaraCitera