Aviseringar
Rensa alla

När ni känner er dumma, värdelösa och oälskade


Ämnesstartare

isola:

vänligen googla mobbing

vänligen förklara varför din definition inte stämmer överens med beteendet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle förresten kunna säga aspie ett hundratal ggr utöver de typ två ggr jag sagt det och fortfarande ligga i lä i jämförelse med dig. i princip _varenda_ inlägg  hackar du på/driver du med någon helt utan anledning.


   
SvaraCitera

 

när jag tänker på vår kära Beatrice inser jag att jag kan uträtta stordåd. och hybris är ju alltid ett vinnande koncept? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
skulle förresten kunna säga aspie ett hundratal ggr utöver de typ två ggr jag sagt det och fortfarande ligga i lä i jämförelse med dig. i princip _varenda_ inlägg  hackar du på/driver du med någon helt utan anledning.

OCH SOM VANLIGT SVARAR DU UTAN ATT CITERA NÄR NÅGON SÄGER EMOT DIG, I HOPP OM ATT FÅ SISTA ORDET


   
SvaraCitera
mynona

Någon borde skapa forumleken: "Hur lik Beatrice Ask är personen ovan mellan 1-10?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
Någon borde skapa forumleken: "Hur lik Beatrice Ask är personen ovan mellan 1-10?"

Du  borde!


   
SvaraCitera
mynona

kukoxo:

Du  borde!

Nä. Det är mycket mer i linje med din persona här än min, så varsågod så kan vi börja redan idagTumme upp


   
SvaraCitera
time
 time

Men om man känner sig dum, värdelös och oälskad just för att Beatrice Ask är justitieminister då? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LAWL


   
SvaraCitera