Aviseringar
Rensa alla

när ni kollar er profil på spotify


markus krunegård, carbon based lifeforms, first aid kit, aa bondy, håkan hellström och anna ternheim.

det stämmer rätt bra.


   
SvaraCitera

dhfhdfh.jpg


   
SvaraCitera

står att ja bara lyssnat på Bombay Bicycle Club Tardig


   
SvaraCitera

diggar nya temat 


   
SvaraCitera

hejsverige: carbon based lifeforms

Förträffligt! Såg du dem på Cosmonova?


   
SvaraCitera

bild.PNG


   
SvaraCitera

Randy Houser och Wade Bowen. Fattar dock inte varför Easton Corbin, Travis Tritt och Colt Ford inte står med, med tanke på att det är dessa fem jag lyssnat på senast och mest men aja, dom ska det vara.

Hjärta


   
SvaraCitera

Screenshot_2014-04-10-09-19-26.png


   
SvaraCitera

player one:

tror överlag att spotify har bättre utbud. rätt säker.

enorma luckor ju


   
SvaraCitera

Skärmavbild 2014-04-10 kl. 09.24.07.png

Så står det överst på min profil. Jag vet inte var ni hittar er info, det ser ju lite annorlunda ut hos de flesta av er men det kanske har att göra med att ni har en uppdaterad version av Spotify eller så. Tycker dock inte det stämmer helt, lyssnar inte så ofta på varken Gavin DeGraw eller OneRepublic, men men.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:

enorma luckor ju

kan väl utan vidare sägas om youtube också. finns massor med musik som jag lyssnar på som inte finns där. finns en del som finns där men inte på spotify, också, men en mycket mindre del.


   
SvaraCitera
reben

dom viktiga skorna, doktor kosmos, kultiration, kapten röd, dubbel trubbel, cornelis vreeswijk 😎


   
SvaraCitera

Fyfan nya spotify är så JÄVLA ful.

Jag drogar vissa låtar just nu, så blir lite skevt men Clean Bandit, Bastille, Keaton Henson, Marina and the Diamonds, Daddy Yankee och Kent. Haha.


   
SvaraCitera

Lyssnat jättemycket på Kygos remixer också, så jävla bra vår-/sommarmusik  https://soundcloud.com/kygo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:
Fyfan nya spotify är så JÄVLA ful.

Jag drogar vissa låtar just nu, så blir lite skevt men Clean Bandit, Bastille, Keaton Henson, Marina and the Diamonds, Daddy Yankee och Kent. Haha.

kör ubuntu, så jag har inte straffats med nya spotify än. men tycker att det verkar rätt snyggt från det jag sett.


   
SvaraCitera