Aviseringar
Rensa alla

När runkar ni?


Ämnesstartare

När runkar du? Gör du det bara när du är hemma själv eller i skolan också? Var någonstans hemma? I sängen? Var gör du i så fall av satsen? Var man ska göra av den har jag haft problem med.


   
Citera

När jag känner att det är värt ett försök och enbart hemma i ensamhet


   
SvaraCitera

Hemma själv. I mitt rum, oftast sängen. Ibland duschen, några kommer dock flippa på det här oO

Tar rätt mycket toalettpapper och mer eller mindre fångar upp det. Alt. tar en fryspåse och siktar in det i xD Visst, minskar det känslan. Men palla annars...


   
SvaraCitera

nu


   
SvaraCitera

Anar att du runkar samtidigt som du läser svaren i denna tråd. [zzz]


   
SvaraCitera

teensoundman:

Tar rätt mycket toalettpapper och mer eller mindre fångar upp det. Alt. tar en fryspåse och siktar in det i xD Visst, minskar det känslan. Men palla annars...

Gjorde samma när jag var en aktiv onanist, fryspåsen är dock jävligt wtf. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Stjuter mig själv i fejset och ger mig själv komplimanger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag runkar oftast i min säng innan jag ska sova. Satsen fångas upp av toalettpapper. Ibland är det tyvärr så stort tryck i kuken att sperman rinner av pappret, då blir det väldigt kladdigt och jobbigt. [sad]


   
SvaraCitera

När jag är kåt


   
SvaraCitera
Bakric

MarcusP:

Var man ska göra av den har jag haft problem med.

Brukar sitta i en fåtölj framför datorn å runkar bara när morsan är borta eller har gått å lagt sig (man hör långt innan när hon dunsar genom huset).
Runkar så ofta så det blir aldrig något redigt sprut, så jag brukar låta det komma dit det hamnar (pungen/magen/handen) å sen gå te toan med brallerna nere å torka av [cheers]


   
SvaraCitera

Jag runkar så ofta som möjligt,duschen,kvällen eller mitt på dan spelar ingen roll


   
SvaraCitera

I min säng på kvällen eller eftermiddagen.
Sperman får jag bara torka bort.


   
SvaraCitera

oftast i min säng eller framför datorn (endst kväll eller nattetid), brukar ha toa papper å torka med, om inte så kommer det där det kommer så går jag bara iväg till badrummet å torak upp/byter kallingar


   
SvaraCitera

när-

jag har trist
när jag ej har nåt annat för mig
när jag måste.


   
SvaraCitera

23/7
Sprutar i blomkrukan! Blomjävleln förökar sig som attan!


   
SvaraCitera