Aviseringar
Rensa alla

När ska poängen plockas bort?


Ämnesstartare

Jag hörde att poängen skulle plockas bort för ett tag sedan då de är ungefär hundra år gamla känns det som och nu talar jag om varningspoängen.

Så, när ska de plockas bort?
Jag har nämligen 19 poäng nu och det betyder att en varning till och jag blir bannad förevigt! [tard]

Tack vare alla fjantiga typer som inte tål lite kritik! Obs detta är inte ett personangrepp för jag syftar inte på en person utan en grupp (gruppangrepp)


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Angelize:

jag blir bannad förevigt! [tard]

[cry]

då e de ba o skaffa ny[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crushh:

då e de ba o skaffa ny[wink]

Du verkar inte ha alla hästarna i hagen för med förevigt så menar jag förevigt. De bannar IP-numret (tror jag) och med min unika skrivstil så lär alla känna igen mig... Vill inte direkt hänga här som någon annan, finns ingen poäng med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

med de

då får du börja sköta dig nu[no-no] ditt eget fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

crushh:

då får du börja sköta dig nu[no-no] ditt eget fel

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lungt, om du blir bannad s[ fixar jag en lista som alla f[r skriva p[, s[ skickar vi in den till n[n som kan ta bort bannen! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja undrar också det. Jag har blivit varnad för att ha citerat en person samt för att ha använt ett engelskt ord modden i detta fallet aldrig tidigare hört [confused] känner att det var ganska onödigt gjort av h*n


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Se till att inte bli bannad.[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Du verkar inte ha alla hästarna i hagen

Med repliker som denna är det väl inte så konstigt att du varnas? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

varningspoäng

WHUT?? [confused]

Aldrig hört talas om nått sånt.. [cute]


   
SvaraCitera

Angelize:

alla fjantiga typer

Angelize:

ska

Angelize:

plockas bort

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker det är konstigt att många användare klarar sig utan att få några som helst varningspoäng. Tycker inte du att det också är konstigt?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De ska tas bort efter ett halvår (om jag nu inte har fattat helt fel, eh). Då det inte finns något system som säger till vilka användare som har så gamla varningar, så antar jag att användaren själv får säga till någon mod.


   
SvaraCitera

Angelize:

Jag har nämligen 19 poäng nu och det betyder att en varning till och jag blir bannad förevigt! [tard]

Själv har jag 0 poäng, haha![bigcheers]
Håll dig på rätt sida om lagen istället, din lilla mafiosi!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

De ska tas bort efter ett halvår (om jag nu inte har fattat helt fel, eh). Då det inte finns något system som säger till vilka användare som har så gamla varningar, så antar jag att användaren själv får säga till någon mod.

Kan inte du radera mina gamla varningar då? [crazy]


   
SvaraCitera