Aviseringar
Rensa alla

När tar ni era piller?


Ämnesstartare

Vilken tid på dygnet är den ultimata ta-pillertiden? (Tänker på p-piller, men även övriga piller.)
Och vad gör ni för att komma ihåg att ta dem? Alltså när det inte är i samband med att man vaknar/går och lägger sig.


   
Citera
Ämnesstartare

Ha det som vana att ta ppiller så fort du vaknar upp.


   
SvaraCitera

Direkt efter frukosten.


   
SvaraCitera

tar mina piller när det är fest


   
SvaraCitera

loom:

Vilken tid på dygnet är den ultimata ta-pillertiden?

Käkar inga p-piller:/[bigcheers] Men tar värktabletter ibland...har satans ont i knäet som en satans jävla skottejävel krossade för några år sen[mad] dom tar jag när jag har ont:)

Annars knarkade jag piller för jävligt länge sen...då tog jag dem på kvällen oftast...vid 22 så kom bänget vid 22.30:D och sen var man ready to go![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Ha det som vana att ta ppiller så fort du vaknar upp.

Har haft det som vana i ett antal år, men jag vaknar på väldigt olika tider under veckan och behöver en annan bra tidpunkt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag vaknar


   
SvaraCitera

tar dem kring tolvslaget på natten varje natt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

tar dem kring tolvslaget på natten varje natt

Man sover ju då [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingemarsdotter:

tar dem kring tolvslaget på natten varje natt

jobbigt om man är ute eller nåt på helgen [sad]


   
SvaraCitera

loom:

Man sover ju då [cute]

Mjää, brukar ta dem då, och gå och sova strax därefter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ 7 på vardagar. typ 11 på helger.

jag kommer bara ihåg dem, enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Vilken tid på dygnet är den ultimata ta-pillertiden?

När jag tog p-piller tog jag dem kl 8 varje kväll, för då var jag säker på att jag var vaken.

Nu tar jag inga p-piller men tar likväl piller, morgon och kväll. Alltså så fort jag vaknar och strax innan jag ska lägga mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Har haft det som vana i ett antal år, men jag vaknar på väldigt olika tider under veckan och behöver en annan bra tidpunkt. [smile]

Vadå? Äter du sådanna ppiller som skall tas på samma tidpunkt? Annars är det ok med olika morgontimmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar dem aldrig på samma tidpunkt [blush][blush][blush][blush][blush] Det har aldrig ställt till med problem dock.


   
SvaraCitera