Aviseringar
Rensa alla

När var det sist du gjorde något för första gången?


j4yboy:

har du aldrig käkat M&M förut ?! 

jo men inte i marabouchokladkaka


   
SvaraCitera

ehd:
tog en ny väg hem från jobbet i måndags

livin on the edge

Wow, inte illa!


   
SvaraCitera

Jag vet inte. Jag återkommer när jag gjort något jag aldrig gjort förut.


   
SvaraCitera
j4yboy
Ämnesstartare

Gruvan:
Får fan tänka till nu alltså... Första gången... Ja, bytte batteri på en Skjutstativstruck för första gången igår. Intressant va?

Vad är en skjutstativstruck ?!


   
SvaraCitera

j4yboy:

Vad är en skjutstativstruck ?!

bt-reflex-o-series-reach-trucks-rre160r-
mvh google


   
SvaraCitera

Körde riktig Gokart för första gången igår, riktigt jävla skoj! Har dock ont i både nacke, axlar, rygg och ena tummen. Party


   
SvaraCitera

j4yboy: Vad är en skjutstativstruck ?!

FruLiten:

bt-reflex-o-series-reach-trucks-rre160r-
mvh google

Haha, ja stämmer väl rätt bra med den bilden! Maken till stora batterier dock, väger ca 150kg.


   
SvaraCitera

Buddah: Körde riktig Gokart för första gången igår,

Gjorde också för några veckor sedan, det var kul, men fan va kass jag var. Alla andra var värsta pro'sTumme ned


   
SvaraCitera

aristoteles: men fan va kass jag var. Alla andra var värsta pro's

Var samma för min del, kom sist med ganska god marginal. Men alla andra hade antingen kört innan eller åtminstone hade körkort. Detta var första gången jag körde ett fordon på 4 hjul. Party


   
SvaraCitera

Buddah: Var samma för min del, kom sist med ganska god marginal. Men alla andra hade antingen kört innan eller åtminstone hade körkort. Detta var första gången jag körde ett fordon på 4 hjul.

Samma här, samt att vi hade en norrman med oss som är gocart-fanatiker. Slutade med att jag låg flera varv efter xD
Men jag började köra bil den här veckan, och det är enklare än gocart iafBlink


   
SvaraCitera
j4yboy
Ämnesstartare

Buddah:
Körde riktig Gokart för första gången igår, riktigt jävla skoj! Har dock ont i både nacke, axlar, rygg och ena tummen. Party

Gokart är sjukt roligt! Ska faktiskt köra idag 🙂 hahah mm kommer ihåg första gången jag var helt öm i underarmarna


   
SvaraCitera
j4yboy
Ämnesstartare

Gruvan:

Haha, ja stämmer väl rätt bra med den bilden! Maken till stora batterier dock, väger ca 150kg.

Satan.. hur fan byter du ut et sånt? Ja menar, 150kg är inte vem som helst som kan bolla med


   
SvaraCitera

Slog på datorn nyss och loggade in på flashback före UM, har aldrig gjort det förut. 


   
SvaraCitera

j4yboy: Satan.. hur fan byter du ut et sånt? Ja menar, 150kg är inte vem som helst som kan bolla med

Bara ta ett stadigt grepp och lyfta, går efter ett tag.

Nä, seriöst, finns en annan sorts truck som man använder för att byta med!


   
SvaraCitera
mynona

Det torde ha varit för ungefär en månad sedan


   
SvaraCitera