Aviseringar
Rensa alla

När vi mer eller mindre blivit av med Sming


Ämnesstartare

passaro:

Inget fel på honom ju

jaså? mitt ansikte har en tendens att vila sig i min handflata varje gång jag ser ett inlägg av personen.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

VET ATT DET KOMMER PGA SYNSK

om inte får ja skjuta ut aggressioner på paintball senare [badgrin][badgrin][badgrin][badgrin] kmr dö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Men gud vad snällt [love] Jag vet inte om du såg men jag frågade efter bilder i mina tankar just nu-tråden, så snällt att du tänkte på mig [smile]

Har lite över 22k bilder. Något särskilt du vill ha?


   
SvaraCitera

supply:

mitt ansikte har en tendens att vila sig i min handflata varje gång jag ser ett inlägg av personen.

älskar dig vetu d


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

om inte får ja skjuta ut aggressioner på paintball senare

Nej då får du prata med mig pga ska åka tåg hela kvällen ju :SS


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Nej då får du prata med mig pga ska åka tåg hela kvällen ju :SS

[sad] får försöka. tror dock jag kommer kunna svara när du väl e framme, som senast. åk hem på lördag runt lunch ist så kan ja sällskapa dig i 2h [badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

tror dock jag kommer kunna svara när du väl e framme, som senast.

r framme 12 :SSSS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

glöm inte kebu[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

jaså? mitt ansikte har en tendens att vila sig i min handflata varje gång jag ser ett inlägg av personen.

Kan föra en diskussion och har ett bra intellekt; mer vad man kan säga om 80% av de andra här. Sedan att han kan vara ett drygarsle ibland får man leva det, det är ändå UM.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

r framme 12 :SSSS

aa men då kanshehhehhe! folk ska väl ut runt 11 o tentafezta får se om jag orkar efter paintballen. (du får hoppas att ja ej gör d dåra)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste hålla med passaro om xyz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

å kanshehhehhe! folk ska väl ut runt 11 o tentafezta får se om jag orkar efter paintballen. (du får hoppas att ja ej gör d dåra)

aa tänker smsa när jag får tråkigt så får jag väl ringa japanen och tarda mig ist! :S


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

aa tänker smsa när jag får tråkigt så får jag väl ringa japanen och tarda mig ist! :S

ja d tkr ja att du ska göra så får ja revidera mina möjligheter kanske eventuellt inte men troligtvis infinna mig i att svara på ett textbaserat meddelande skickat över telenätet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet att du har saknat mig, danne ponken. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

ligtvis infinna mig i att svara på ett textbaserat meddelande skickat över telenätet.

aa bra annars kanske jag dör av tristess osv ju :SSS


   
SvaraCitera