Aviseringar
Rensa alla

när vi ni fullvuxet skägg?


Ämnesstartare

Min pappa har skitballt rött skägg (numera med gråa inslag), men jag har fula blonda djävla fjun som bara är irriterande och ser fördjävliga ut när jag inte rakar mig på några dagar 🙁


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Min pappa har skitballt rött skägg (numera med gråa inslag), men jag har fula blonda djävla fjun som bara är irriterande och ser fördjävliga ut när jag inte rakar mig på några dagar 🙁

Vilken hårfärg har du? Är du blond är det inte så konstigt att dom är blonda, men om du inte är det så kan det vara så att det inte är riktigt skägg än och då får du ge det tid!

Om du vet när din pappa fick skägg så kan du räkna ut på ett ungefär när du får skägg[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Vilken hårfärg har du? Är du blond är det inte så konstigt att dom är blonda, men om du inte är det så kan det vara så att det inte är riktigt skägg än och då får du ge det tid!

Jag är blond, fast det har börjat bli mörkare på senare år av någon anledning, anar mörka strån i skägget med.

Han fick i 18-årsåldern.

Men jag står ut.

Efter en fyllepuss med en skäggig person känner jag ingen lust att odla skägg, skulle tycka synd om min flickvän om det stacks så förfärligt varje gång vi skulle kyssas.


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Jag är blond, fast det har börjat bli mörkare på senare år av någon anledning, anar mörka strån i skägget med.

Jag var blond som liten, men nu är jag helt mörk men anar ändå lite ljusa hår i min skäggväxt!

Klorofyl:

Han fick i 18-årsåldern.

Det kommer när du minst anar det!
Börjat få polisonger än? Det var det första jag fick[blush]

Klorofyl:

Efter en fyllepuss med en skäggig person känner jag ingen lust att odla skägg, skulle tycka synd om min flickvän om det stacks så förfärligt varje gång vi skulle kyssas.

Min flickvän får säga vad fan hon vill! Den dagen min mustasch är något att ha ska jag fan ha det! En fet jävla snorbroms![bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Det kommer när du minst anar det!
Börjat få polisonger än? Det var det första jag fick[blush]

Alltså jag har ju skägg överallt där man ska ha skägg men det är bara trist fjun överallt, förutom i början när det är riktigt kort stubb, då känns det SUPERMANLIGT OCH FARLIGT OCH JAG HÅLLER I TRÄGEVÄR, BLUNDAR, SMEKER MIG ÖVER HAKAN OCH LÅTSAS VARA JEAN RENO I LÉON!!!!


   
SvaraCitera

Klorofyl:

Alltså jag har ju skägg överallt där man ska ha skägg men det är bara trist fjun överallt, förutom i början när det är riktigt kort stubb

Skumt!
Men det kommer nog med tiden[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton, har du fått skägg ? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Aiton, har du fått skägg ? 😛

hahah ne bara ett 20-tal fjun på hakan och en moppe-musche hahahaha[bigcheers] hoppas man kan skaffa sig en riktig skeppakrans i framtiden ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fixxxer:

Skumt!
Men det kommer nog med tiden[cool]

På tal om skägg och mustascher så lär Ju James ha ett av de fetaste! Åtminstone haft![smile][party]


   
SvaraCitera

Sebbenen:

På tal om skägg och mustascher så lär Ju James ha ett av de fetaste! Åtminstone haft!

James har haft många najsiga typer av mustascher och skägg! Hans "handlebarstasch" från 2003 är min favorit:

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har inget skägg så jag kan inte svara på denna fråga. men jag svarar åt en manlig vän istället:

"jag är arton år och har inget riktigt skägg"

illa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aiton:

hahah ne bara ett 20-tal fjun på hakan och en moppe-musche hahahaha hoppas man kan skaffa sig en riktig skeppakrans i framtiden ;D

Samma med mig , haha 😀


   
SvaraCitera
Åtta

Min ansiktsbehåring växer enormt fort på en halv dag - men bara de första ~3mm. Sedan händer det ingenting mer. Dessutom så är behåringen väldigt gles mellan polisongerna och det som är på hakan. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera