Aviseringar
Rensa alla

Nära att åka fast på skolavslutningen.


Kokos1
Ämnesstartare

Jag och mina kompisar stog igår kväll vid en skola, och pratade med vår kompisar killar som var nyktra och vi var rätt så fulla och dom försökte få oss hem typ kommer inte ihåg så mycket. Men när vi står där så kommer två polisbilar in på skolgården en skåpbil och en vanlig. Och så kliver en polis ut och jag börjar typ springa/vingla iväg. Killarna skriker efter mig bara hallå springa iväg är de dummaste man kan göra. Polisen vara säger att ni får inte vara på skolområdet efter 17.00. Vi bara okej vi ska fara. Poliserna märkte inte ens att vi hade cider/sprit på bordet nära oss. Sån jävla tur vi hade att vi inte behövde blåsa då hade vi hamnat i fyllecell. Hade typ hjärtat i halsgropen usch XD


   
Citera
Kokos1
Ämnesstartare

Jag och mina kompisar stog igår kväll vid en skola, och pratade med vår kompisar killar som var nyktra och vi var rätt så fulla och dom försökte få oss hem typ kommer inte ihåg så mycket. Men när vi står där så kommer två polisbilar in på skolgården en skåpbil och en vanlig. Och så kliver en polis ut och jag börjar typ springa/vingla iväg. Killarna skriker efter mig bara hallå springa iväg är de dummaste man kan göra. Polisen vara säger att ni får inte vara på skolområdet efter 17.00. Vi bara okej vi ska fara. Poliserna märkte inte ens att vi hade cider/sprit på bordet nära oss. Sån jävla tur vi hade att vi inte behövde blåsa då hade vi hamnat i fyllecell. Hade typ hjärtat i halsgropen usch X


   
SvaraCitera

#almostfail


   
SvaraCitera
SG4
 SG4

Kokos1:
Jag och mina kompisar stog igår kväll vid en skola, och pratade med vår kompisar killar som var nyktra och vi var rätt så fulla och dom försökte få oss hem typ kommer inte ihåg så mycket. Men när vi står där så kommer två polisbilar in på skolgården en skåpbil och en vanlig. Och så kliver en polis ut och jag börjar typ springa/vingla iväg. Killarna skriker efter mig bara hallå springa iväg är de dummaste man kan göra. Polisen vara säger att ni får inte vara på skolområdet efter 17.00. Vi bara okej vi ska fara. Poliserna märkte inte ens att vi hade cider/sprit på bordet nära oss. Sån jävla tur vi hade att vi inte behövde blåsa då hade vi hamnat i fyllecell. Hade typ hjärtat i halsgropen usch XD

*stod, våra killkompisar, de,

orkar inte rätta mer, min autism var inte tillräckligt stark. Var dock snäll och tänk på din stavning i framtiden för att undvika missförstånd, tack.


   
SvaraCitera

Kokos1: Jag och mina kompisar stog igår kväll vid en skola, och pratade med vår kompisar killar som var nyktra och vi var rätt så fulla och dom försökte få oss hem typ kommer inte ihåg så mycket. Men när vi står där så kommer två polisbilar in på skolgården en skåpbil och en vanlig. Och så kliver en polis ut och jag börjar typ springa/vingla iväg. Killarna skriker efter mig bara hallå springa iväg är de dummaste man kan göra. Polisen vara säger att ni får inte vara på skolområdet efter 17.00. Vi bara okej vi ska fara. Poliserna märkte inte ens att vi hade cider/sprit på bordet nära oss. Sån jävla tur vi hade att vi inte behövde blåsa då hade vi hamnat i fyllecell. Hade typ hjärtat i halsgropen usch XD

En dag kommer du se detta inlägg och inse hur idiotisk man var som ung. Om du måste dricka, gör det i närvaron av en vuxen och inte bland "gäng".


   
SvaraCitera

En dag när jag var ung, hände samma sak.. fast jag satte mig i en buske och pissade


   
SvaraCitera

oj 


   
SvaraCitera

är ni från norrbotten? Rodnar


   
SvaraCitera

Varit där många gånger i mina unga naiva år. Blink Hoppas du lärde dig ett och annat kompis!


   
SvaraCitera

SG4: min autism

rasist


   
SvaraCitera

Sicka busungar xD 


   
SvaraCitera
Kokos1
Ämnesstartare

ja från norrbotten 🙂


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Du hade säkert bara blivit hemkörd. 


   
SvaraCitera

Synd att du inte åkte fast 


   
SvaraCitera
Kokos1
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Hur gammal är du? Du hade säkert bara blivit hemkörd. 

17 år är jag.


   
SvaraCitera