Aviseringar
Rensa alla

Nära orgasm


Ämnesstartare

Hej! Min tjej har aldrig fått orgasm men de senaste gångerna jag har utfört oralsex har hon kommit väldigt nära. När jag slickar och suger på klitoris samtidigt börjar hon rycka och det känns precis som hon ska explodera enligt henne själv. Hon blir väldigt varm. Men sen händer det inget. Och orgasmen försvinner sakta men säkert.

Tjejer, kan ni ge tips på hur NI lyckas få det där lilla extra för att komma? spänner i någon muskel, tänker ni på något speciellt? Alla tips uppskattas.

Tack på förhand


   
Citera
Ämnesetiketter

Man kan spänna benen eller spänna slidmusklerna. Det du kan göra är väl att fortsätta i samma hastighet eller öka litegrann.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Man kan spänna benen eller spänna slidmusklerna. Det du kan göra är väl att fortsätta i samma hastighet eller öka litegrann.

Och kanske använda fungrarna samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, jag kommer alltid före killen jag har sex med/gör intima grejer med. Det är vell ganska ovnaligt?:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Whait vad gör man då som tjej egentligen? Jag menar, de känns egoistiskt att bara lägga av för att man själv har "kommit", men samtidigt rätt konstigt att fortsätta?


   
SvaraCitera

lithiiium:

men samtidigt rätt konstigt att fortsätta?

Det finns fler orgasmer att jaga.


   
SvaraCitera

lithiiium:

Whait vad gör man då som tjej egentligen? Jag menar, de känns egoistiskt att bara lägga av för att man själv har "kommit", men samtidigt rätt konstigt att fortsätta?

De posetiva med att vara tjej är att man kan komma nästan hur många gånger som hellst[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blondiieee:

tjej

vissa killar har den egenskapen oxå [wink]


   
SvaraCitera

blondiieee:

De posetiva med att vara tjej är att man kan komma nästan hur många gånger som hellst[wink]

Det positiva med att vara kille är att vi kan sarra er i ansiktet och daska er i pannan när ni skryter om det;)


   
SvaraCitera

JLegendary:

Det positiva med att vara kille är att vi kan sarra er i ansiktet och daska er i pannan när ni skryter om det;)

vem säger att de skulle vara något negativt?


   
SvaraCitera

blondiieee:

vem säger att de skulle vara något negativt?

uhm, ingen. jag skrev nyss att det var positivt?[y]


   
SvaraCitera

JLegendary:

uhm, ingen. jag skrev nyss att det var positivt?

jo ifs..


   
SvaraCitera

blondiieee:

De posetiva med att vara tjej är att man kan komma nästan hur många gånger som hellst[wink]

Jodu, det har man märkt. Hur många brukar du tröttna efter? [wink]

JLegendary:

Det positiva med att vara kille är att vi kan sarra er i ansiktet och daska er i pannan när ni skryter om det;)

Been there done that.

blondiieee:

vem säger att de skulle vara något negativt?

Vi gör det av kärlek 😉


   
SvaraCitera

Överlämna din tjej till mig så ska du se att hon får orgasm.


   
SvaraCitera

Jag och killen brukar ofta komma samtidigt.


   
SvaraCitera