Aviseringar
Rensa alla

näringsdrycker


LiquidLuck:

men jag funderar på om det är det jag söker eftersom jag köper näringsdryckerna på apoteket

Huvudsaken är väl att du ska få i dig kalorier, inte vitaminer och grejer. Då går det lika bra med gymgrossistens grejer. Du kommer undan myyyyycket billigare. De har drycker som har kolhydrater i sig om det är bättre för dig att äta det än protein. Och blanda som sagt absolut inte med vatten, då smakar det bajs. Mjölk skareva. Välj röd mjölk så spär du på med extra kalorier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det låter inte som om du är frisk. Och riktigt frisk från en ätstörning blir man aldrig, sa någon människa som jobbade på ett äshem i en dokumentär. Den ligger alltid där och lurar. Men det beror kanske på hur pass sjuk man hann bli iof.

Nej det vet jag , men jag är nog så frisk som man kan bli. Och jag var riktigt sjuk. Jag visst har haft dagar då känner mig jättefet, men jag kämpar på och ser till att jag får imig det jag behöver ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Alltid lika kul med folk som tror att de ökar 10 kg+ i muskelmassa 😀

aja kks övedrev lite [crazy] men ni förstår vad jag mena allt är iaf inte fett som jag gick upp


   
SvaraCitera

LiquidLuck:

men jag kämpar på och ser till att jag får imig det jag behöver ändå.

Duktigt, lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiquidLuck:

en vana som jag har, är inte hungrig vi den tidpunkten

Ät när du är hungrig istället? Ta en frukt eller nåt lätt till lunch om du absolut måste äta något 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LiquidLuck:

en vana som jag har, är inte hungrig vi den tidpunkten

Det är en dålig vana, som skall brytas, inte ersättas........
Har själv haft ätstörningar och kunde länge inte heller äta lunch
om jag hade ätit frukost. Nu kan jag äta både frukost och lunch,
på vardagar, även om jag verkligen inte kan göra det på helgerna.

Mitt tips: Skippa de äckliga näringsdryckerna.
Gör en god, lätt och nyttig soppa istället, eller ät en ordentlig sallad!
När du har ätit det ett tag kan du börja trappa upp det och tillslut
kommer du kunna äta lunch.

Lycka till!


   
SvaraCitera