Aviseringar
Rensa alla

Närmanden i oroväckande form?


Ämnesstartare

Tjena! Detta är min första tråd, så jag hoppas att jag gör rätt [rolleyes]

I alla fall:

Jag upplever..ehh.. närmanden från en av mina kvinnliga lärare. Jag är en pratglad elev och kommer oftast bra överens med lärare. Denna lärare är något speciell, skall förklara.

Jag hade varit förkyld och skulle tala om en sak enskillt då hon med en silkeslen röst sa : Men guud vad förkyld du låter...
En annan gång sa jag till min kompis att jag var hungrig, då hon sa : Nämen är du hungrig? Men skall du inte gå och köpa dig en frukt då? (Här så hade jag inte blivit förvånad om hon dragit ett förföriskt finger över mitt bröst..) ,

Så här håller det på, fjäsk fjäsk...men min inbyggda radar säger mig att någonting inte stämmer.[no-no]

Vad tror ni?


   
Citera
Ämnesstartare

Alltså ärligt talat så var det där rätt dåliga exempel då det inte tyder på någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Alltså ärligt talat så var det där rätt dåliga exempel då det inte tyder på någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saken är den att hon gör inte det med någon annan...och det är svårt att förklara men det är lite för nära på något sett


   
SvaraCitera

KingGurka:

Alltså ärligt talat så var det där rätt dåliga exempel då det inte tyder på någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Alltså ärligt talat så var det där rätt dåliga exempel då det inte tyder på någonting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

paranoid eller? shit, mycket tråkigare än vad jag trodde det skulle vara då började läsa det [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror du att tågvärden stöter på dig när han/hon säger: "Får jag besvära om biljetten tack?" också eller? Eller när tomten säger "Ho ho"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaja det kanske inte är nåt, men tack för svaren! Jag lovar att ta upp intresantare samtal! 😛


   
SvaraCitera

hon kanske bara gillar dig och bryr sig om dig [cute] utnyttja det till ett MVG [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va glad förfan. är ju assexigt med en ung kvinnlig elev och en lite äldre erfaren lärarinna[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ingen vill tafsa på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The May Queen:

hon kanske bara gillar dig och bryr sig om dig utnyttja det till ett MVG

ja det är nog så när jag tänker efter lite..hon menar nog bara väl 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla har inte en baktanke med precis allt dem säger.


   
SvaraCitera