Aviseringar
Rensa alla

näsoperation


Lounge
Ämnesstartare

tkr min näsa e ful!

39000 – 75000:- kostare att fixa ben + tipp

äre värt d?? kan man ta lån tror ni till det??


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge
Ämnesstartare

eller en bättre fråga: kan man bryta den me flit och be d fixa ren??? [badgrin][badgrin]


   
SvaraCitera

Säker på att det är så dyrt?
Du får säkert låna pengar till det om du har en fast inkomst, men jag råder dig till att spara ihop pengarna först istället.


   
SvaraCitera

lol 75000


   
SvaraCitera

Lounge:

äre värt d?? kan man ta lån tror ni till det??

Tror mycket fler vill ligga med dig då, jag rankar alla tjejer efter nässymmetri [love].


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Grief:

Säker på att det är så dyrt?

iaf på första bästa mottagning på google.. men betalar hellre lite mer för en etablerad känd klinik än ngn "fixa 2 för priset av 1" typpp

Grief:

men jag råder dig till att spara ihop pengarna först istället.

det är iofs mkt klokt!!!


   
SvaraCitera

fina söta anna. sluta. den är så sjukt charmig! gör det INTE blir så jävla sur på dig annars.

[love]

passaro:

75000

en siffra jag kopplar med dig. herr 75k inlägg. [badgrin]


   
SvaraCitera

Fett ovärt att skuldsätta sig för en sån summa. Borde gå ganska fort att spara in om du hittar ett schysst jobb och snålar ett halvår!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Nonoton:

Tror mycket fler vill ligga med dig då, jag rankar alla tjejer efter nässymmetri [love].

tror oxxxå stenhårt på detta

honolulu:

fina söta anna. sluta. den är så sjukt charmig! gör det INTE blir så jävla sur på dig annars.

hahahha asså värsta kärleksförklaringen till min näsa typ 😛

men varför inte liksom??? om jag har cashen

hönzgoggel:

Fett ovärt att skuldsätta sig för en sån summa. Borde gå ganska fort att spara in om du hittar ett schysst jobb och snålar ett halvår!

det är väry sant.. har ingen lust att ta lån till ngt sådant


   
SvaraCitera

inte värt
inge fel på din näsa

mvh en som sett


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Blivande_japan:

mvh en som sett

att du minns min näsa eeee ett tecken på att ngt e kruxigt :-PPPPPPPPPP

minns fan ingens näsa typ


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

men ska sluta fjolla................men jag tkr ej om den helt enkelt


   
SvaraCitera

Lounge:

hahahha asså värsta kärleksförklaringen till min näsa typ 😛

hahahaha [love]

ja.

Lounge:

men varför inte liksom??? om jag har cashen

haha nej men seriöst. orka vilja se perfekt ut, jag tycker också jag har en muppad näsa, speciellt när jag skrattar osvosvosv.. men fatta sen när man får ungar som har samma näsa som en??? "MAMMA VAR KOM DEN FRÅN??" man ba eeh du ramlade.. klart man ska vara förebild [blush]


   
SvaraCitera

jag skulle aldrig våga iaf
känns som en stor del av en sj skulle försvinna om man gjorde en operation...o så faller man verkligen för skönhetsindustrins photoshop ideal [mad][mad][mad]
sen kan jag tänka såhär,tex pattar
om d vore aspoppis med små bröst o de va snyggast o alla ville ha det (stora e ju poppigast) skulle man fortf vilja göra dem större? nee inte jag iaf man e rätt så hjärntvättad...

man kan också låtsas va utanför ens kropp,jag e en annan person, o ser mig sj, som en annan,skulle inte tänka på det jag sj tänker på

fixar hjärnan ist för o betala massa cash!!!!!!


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

honolulu:

haha nej men seriöst. orka vilja se perfekt ut, jag tycker också jag har en muppad näsa, speciellt när jag skrattar osvosvosv.. men fatta sen när man får ungar som har samma näsa som en??? "MAMMA VAR KOM DEN FRÅN??" man ba eeh du ramlade.. klart man ska vara förebild [blush]

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

asså jag lskar dig

men får väll fixa mig en man me kroknäsa rå så äre klart???


   
SvaraCitera