Aviseringar
Rensa alla

Näsoperation Thailand 13000 kr


Ämnesstartare

Näsoperation i min trädgård: 12000


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hört att det är jävligt bra kvalitet där nere[rolleyes]

8000 i min källare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inkl resa, mat boende osv har jag räknat ut att det blir lite över halva priset. (Om man jämför med vad det kostar i Sverige.) Så det ÄR ju faktiskt väldigt billigt. [smile]

jakaerstark:

hoppas det funkar/blir bra för dig

Hoppas jag med. 😀

Kablash__:

Dom kommer förstöra ditt ansikte

Nej, göra det snyggt snarare.

sculptura:

får se din näsa då?

Nä.

Tickstart:

Näsoperation i min trädgård: 12000

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

Nej, göra det snyggt snarare.

Inte i thailand, de låter inte så säkert att åka dit och operera sig får så lågt pris 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Inte i thailand, de låter inte så säkert att åka dit och operera sig får så lågt pris 🙁

Meh finns ju stor risk att det blir fail även om man opererar sig här i Sverige, hört massa skräckhistorier. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en polare som kan fixa det för 500 spänn. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tar 3 lax för operation i mitt kök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Guh, folk som lägger sina pengar på skönhetsoperationer är folk jag bojkottar. Ärligt, 13 000? Jag vet miljoner bättre sätt att spendera de pengarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Guh, folk som lägger sina pengar på skönhetsoperationer är folk jag bojkottar. Ärligt, 13 000? Jag vet miljoner bättre sätt att spendera de pengarna.

Den operationen håller hela livet och om man är missnöjd med något och kan må mycket bättre om man gör någonting åt saken, varför inte?


   
SvaraCitera

Skulle inte lita på en thailändare vid operationsbordet, känns som det kan bli lite missförstånd..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Först måste du betala för resan och sedan ingår gulsot och aids i priset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Guh, folk som lägger sina pengar på skönhetsoperationer är folk jag bojkottar. Ärligt, 13 000? Jag vet miljoner bättre sätt att spendera de pengarna.

Som sagt är 13 000 väldigt billigt eftersom att det i Sverige går på runt 40 000. Och sluta ha så mycket fördomar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

resan

Kan få för 4000. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spindelnätaren:

Den operationen håller hela livet och om man är missnöjd med något och kan må mycket bättre om man gör någonting åt saken

Precis. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer kanske få en sån där näsa som är bred och ful, som vissa thailändare har. Hah.


   
SvaraCitera