Aviseringar
Rensa alla

Nästa idol.


Ämnesstartare

Låt oss säga att ni ska delta i nästa idoluttagning, vilken sång skulle ni då sjunga?


   
Citera
Ämnesstartare

Gatans Lag - Supa och Slåss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jingebell rock, men jag hade bytt ut orden mot jellybeans.
så jellybeans, jellybeans, jellybeans rock.

eller alla jag inte känner är våltäktsmän, som den heter på danska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paulus Af Tarsus:

eller alla jag inte känner är våltäktsmän,

alla jag inte känner är våtdräktsmän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jellybeans:

alla jag inte känner är våtdräktsmän.

alla jag inte känner är värdelösa.


   
SvaraCitera

Jag skulle sjunga If Tomorrow Never Comes, samtidigt som jag går upp i en obarmhärtig falsett, ja nästan så jag ligger på golvet och bara skriker.

Helt röd i ansiktet ligger jag där och vrålar, lungorna är påväg att sprängas, varenda muskel, sena och nerv är spänd till 110%. Jag sjunger, som om jag vore i brinnande helvetet och det vore det sista jag skulle göra innan fan själv tog mig. Varenda ytliga blodådra syns och jag bara ligger på golvet och skriker.

Jag ställer mig upp, jag närmar mig slutet nu. Jag är helt högröd i ansiktet, tinningarna dunkar. Slut.

Juryn ser helt tagen ut. Tjockisen ger mig en guldbiljett och hälsar mig välkommen till globen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kuken sticker fram.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dödgrävarn:

Jag ställer mig upp, jag närmar mig slutet nu. Jag är helt högröd i ansiktet, tinningarna dunkar. Slut.

Juryn ser helt tagen ut. Tjockisen ger mig en guldbiljett och hälsar mig välkommen till globen.

[y][y]

Haha, toppen text.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Själv så skulle jag vilja sjunga någon Queenlåt. Men eftersom att Freddie gjorde det så bra så kommer det låta för jävligt även om jag sjunger bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle sjunga någon countrylåt, typ coldplay eller något sånt. Eller kanske någon av Arties låtar från Conan O'Brien, typ:

"Women shouldnt be alowed to vote, i would rather hear opinions from a goat. They are clearly all insane, we should just remove their brain and then send them out to sea and sink the boat... Scoobi-di-doo!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera