Aviseringar
Rensa alla

nästan tagit självmord blev stoppad.


Ämnesstartare

Igår åkte jag till Norrköping för att ta mitt liv.  Men något i mig fick mig att kontakta den ända personen jag litar på. Personen ringde 112 med min tillåtelse och polisen hittade mig till sist och körde hem mig. Jag har länge velat ta mitt liv ända sen jag  13. Men jag har aldrig hittat mod att göra något. Men så igår men jag hitta mod så kunde jag ändå inte. .. 🙁 jag vill ta mitt liv pga våldtäkt och misshandel sen jag var 13, nu är jag 20 och det håller fortfarande på . Min fråga är, finns det någon mer som velat ta sitt liv men ändrat  sig i sista minuten? Varför ändrade ni er? För mig var det för att personen var så snäll och det hjälpte att prata lite. 


   
Citera

Finns så Mycket mer i livet att uppleva , du har inte ens börjat ditt liv, flytta till fosterhem om du har problem hemma , 


   
SvaraCitera

aaa asså vi ska ändå dö alla vrf inte ba säga yolo o typ hitta på massa äventyrliga och roliga grejer och förhoppningsvis dö glad typ?? 🙂


   
SvaraCitera

Försökte ta självmord, blev inlagd. 
Fick åka hem.
Överdoserade mina mediciner, blev inlagd igen. 
:-))


   
SvaraCitera

Ja det har jag gjort..


   
SvaraCitera

Jag försökte på riktigt förra året... Var nära döden, om jag inte hade sagt till vad jag hade gjort så hade jag nog varit död nu. Proppade i mig 107 st tabletter av olika slag, varav 16 st var alvedon. Mådde skit i flera dagar. Låg inne på sjukhuset i fem dagar med dropp och sen blev jag inlag på psyket. Men nu har jag en person som får mig att stanna kvar i livet...


   
SvaraCitera

Prova anmäl den personen som våldtagit dig


   
SvaraCitera