Aviseringar
Rensa alla

Nätdejt


Det är bara han som vet och kan berätta för dig. Det sagt så förstod jag det som att ni inte ens är ihop - att ni bara har dejtat lite - har ni kommit överens om någon slags monogami? Om ni inte har sagt att ni inte ska hålla på med andra är det väl inte något fel av honom att göra det?

scratchcramp:

Klart han bara leker med dig, det är vad killar gör nu för tiden. Om killen är den han alltid varit sedan ni pratat från början, så är inget på tok. Om han hör av sig konstant så länge, men den där killen kan du skita i. Leta efter någon annan och HELST IRL. Det är säkrast så.

Lulz. Du ger totalt efterblivna råd.


   
SvaraCitera

mifi:

men sen ibland kan de gå två dagar utan att han ens hör av sig.

Måste man höra av sig jämtjämtjämt? [shake]


   
SvaraCitera

isola:

Måste man höra av sig jämtjämtjämt? [shake]

Hon kanske behöver det? Jag vet att när jag haft nätragg känns det läskigt om de inte hör av sig på ett par dagar, särskilt om man skickar ett mess och det dröjer några dagar innan man får svar XD


   
SvaraCitera

Stringburka:

Hon kanske behöver det? Jag vet att när jag haft nätragg känns det läskigt om de inte hör av sig på ett par dagar, särskilt om man skickar ett mess och det dröjer några dagar innan man får svar XD

Iof så är ju ett sms inte så mkt begärt, men jag tänker mig att hon vill ha timslånga och djupa samtal. *fördom*


   
SvaraCitera

isola:

Iof så är ju ett sms inte så mkt begärt, men jag tänker mig att hon vill ha timslånga och djupa samtal. *fördom*

hehe fördomar är kul

har mängder med fördomar om en annan person i denna tråd. ej du eller TS.


   
SvaraCitera

Stringburka:

har mängder med fördomar om en annan person i denna tråd. ej du eller TS.

Anar [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Lulz. Du ger totalt efterblivna råd.

Stick & brinn, mamma pojke. Kom med bättre förslag av de erfarenheter du har i 1 år.


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Stick & brinn, mamma pojke. Kom med bättre förslag av de erfarenheter du har i 1 år.

Har kommit med bättre förslag. Det är inte så svårt. Att hålla käften vore ett väldigt stort steg upp.

isola:

Anar [wink]

Fick de uppfyllda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Har kommit med bättre förslag. Det är inte så svårt. Att hålla käften vore ett väldigt stort steg upp.

Eftersom du verkar så "mogen", så har du inte med andras förslag att göra med. Kom med dina egna och skit i vad andra tycker. Det är nog minst 20 pers som har fel här.
Gå & klipp dig & skaffa dig ett jobb, för fan.


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Eftersom du verkar så "mogen", så har du inte med andras förslag att göra med. Kom med dina egna och skit i vad andra tycker. Det är nog minst 20 pers som har fel här.
Gå & klipp dig & skaffa dig ett jobb, för fan.

Kan inte få mycket kortare hår, och har precis skapat mitt eget jobb. Är inte speciellt mogen, men krävs inte mycket för att dinga högre än dina tips i denna tråd och andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stringburka:

Kan inte få mycket kortare hår, och har precis skapat mitt eget jobb. Är inte speciellt mogen, men krävs inte mycket för att dinga högre än dina tips i denna tråd och andra.

Varför kan du inte gå och växa upp i stället för att klaga och gnälla?


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Varför kan du inte gå och växa upp i stället för att klaga och gnälla?

Snälla, sluta skäm ut dig. Du är helt klart den som låtit mest klagande och gnällig, från första raden du skrev:

:

Klart han bara leker med dig, det är vad killar gör nu för tiden.

Nog OT för den här tråden nu, lägger ner det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Iof så är ju ett sms inte så mkt begärt, men jag tänker mig att hon vill ha timslånga och djupa samtal. *fördom*

Nej verkligen inte, men är man intresserad utav någon så tycker inte jag iaf man visar de genom att inte ens kunna skicka ett sms på några dagar.


   
SvaraCitera

mifi:

Nej verkligen inte, men är man intresserad utav någon så tycker inte jag iaf man visar de genom att inte ens kunna skicka ett sms på några dagar.

Han ser nog inte lika seriöst på detta som du gör.


   
SvaraCitera

mifi:

Män är svin enligt min mening (de flesta)

Om du suttit på en däjting sida och pratat med en kille en månad. och du är fortfarande singel. sen kommer det en läckerbit som har snyggare röst och är allmänt mer intressant. håller du dig till den första du börjat chatta med då?

Skulle inte tro det. Är du också ett svin då? 🙂
Tjejer är lika sviniga som killar på däjtingsidor.


   
SvaraCitera