Aviseringar
Rensa alla

Nätdejtning


Ämnesstartare

Verkar som att många har lyckats med nätdejtning här. Vilka har gjort det? Och hur gick det och vilka sidor använde ni och vilka är bra?

Tack för svar!


   
Citera
Ämnesstartare

Nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nätdejtning är som verklig dejtning, bortsett från att man får än mindre respons.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

får än mindre respons.

Hur kmr det sig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Hur kmr det sig?

Ja du, det är väll upp till de enskilda honorna att besvara. För jag vet inte.


   
SvaraCitera

Det är för enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

RakatKadaver:

Det är för enkelt.

Men vart? Vilka sidor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur definieras nätdejting?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Vilka har gjort det?

Jag har gjort det. Har testat några olika, men kommit till slutsatsen att inget slår Ungdomar.se (seriöst!).

Anura:

Och hur gick det och vilka sidor använde ni och vilka är bra?

Som sagt, har testat några olika, Spray Date och något annat trams. Men UM är bäst! Man får ett hum om hur en person är genom inlägg och sådär, och sedan kan man ses på forumträff eller 1on1 om man är på det humöret.

Och om man inte får kontakt här så kan det hända att man pratar med någon som har gemensam vän och vips så kan man ha varit tillsammans i flera år!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Och om man inte får kontakt här så kan det hända att man pratar med någon som har gemensam vän och vips så kan man ha varit tillsammans i flera år!

Hur då? :s

Tobbish:

Som sagt, har testat några olika, Spray Date och något annat trams. Men UM är bäst! Man får ett hum om hur en person är genom inlägg och sådär, och sedan kan man ses på forumträff eller 1on1 om man är på det humöret.

Har man forumträff? Jag anses ju som ett weirdo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

inget slår Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Anura:

Och hur gick det och vilka sidor använde ni och vilka är bra?

Har träffat en pojkvän via Kamrat.com. Det är en enkel chattsida, men tyvärr är det långt ifrån alla som verkligen är seriösa där. Sedan finns ju Hamsterpaj.net, Badoo.com, Twoo.com osv. Lycka till med kärleken! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ALLA SIDOR! BARA RAGGA PÅ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Och om man inte får kontakt här så kan det hända att man pratar med någon som har gemensam vän och vips så kan man ha varit tillsammans i flera år!

True story.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

Hur då? :s

Ja, oddsen för det är väl inte de största kanske. Men det var så det gick för mig! [love]

Anura:

Har man forumträff? Jag anses ju som ett weirdo.

Somrarna brukar vara fulla av UM-träffar, speciellt i Stockholm och Göteborg. Och du är knappast det första (eller sista) weirdot som visar dig på en sådan.

De flesta är lättare att ha att göra med irl, det är min uppfattning. Vare sig man är weird eller extrem åt något håll så brukar de flesta ha något gemensamt att sitta och prata om med någon.


   
SvaraCitera