Aviseringar
Rensa alla

Nätporren på väg att konkurrera ut kvinnan


Ämnesstartare

http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/monicagunne/article13663903.ab

En advokat, 31, säger: ”Sex är bara så ansträngande. Jag får allt jag behöver på internet. Och just nu är jag lycklig om jag aldrig mer behöver ha sex med någon annan än mig själv.”

En student: ”Jag är så van vid porr, jag tycker att det är svårt att ­tända på en riktig kvinna. Jag får inte samma kick.”

En bankman: ”Jag har inte tid att sitta och vina och dinera och lyssna till deras bull­shit. Jag vill ­bara ha ’the money shot’.”

Men det digitala sexet har en baksida. De surfande männen berättar om en besatthet, hur de fastnar i ett träsk av missbruk som de inte kan kontrollera. De blir beroende av de sexuella kickarna därute och den ”vanliga” kvinnan uppfattas som bökig och trist.

Kvinnor får fan ta och skärpa till sig och bli lite mer sexiga och sluta med all feministskit. [rolleyes]


   
Citera
Exner

Inte kvinnorna, som det är fel på...............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Inte kvinnorna, som det är fel på...............

Nej självklart inte. Kvinnor kan aldrig ha eller göra fel i dagens feminist-Sverige. 100 rätigheter och 0 skyldigheter. [tired]


   
SvaraCitera

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka tards [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Vilka tards

Det kommer bli vanligare och vanligare som samhället ser ut idag - sönderstressat, feministiskt och äckligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är nästan sådär! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är tvärtom för mig.


   
SvaraCitera

oskar_det:

Kvinnor får fan ta och skärpa till sig och bli lite mer sexiga och sluta med all feministskit. [rolleyes]

det är ju inte det som är problemet [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oskar_det:

De blir beroende av de sexuella kickarna därute och den ”vanliga” kvinnan uppfattas som bökig och trist.

Hm. Jag tycker snarare att de som kollar på porr är de som ofta är bökiga och trista till sängs. Så porrskadade. 🙁

Fast sen så tror jag inte det kommer bli normen att rata irl-sexytime för porr, det ligger ju himla mycket mer psykiskt vid "riktigt" sex.


   
SvaraCitera

tycker man att det är mer nice att runka än att ha sex måste man fan vara riktigt dålig på sex[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

tycker man att det är mer nice att runka än att ha sex måste man fan vara riktigt dålig på sex[bigsmile]

Äh, klart att det ibland är jävligt mycket mer chill att bara ligga hemma i sängen och dra en wank än att ha sex. Oftast är väl sex att föredra, men ibland vill man ha lite "alone time". Är gött ju.


   
SvaraCitera

KingGurka:

Äh, klart att det ibland är jävligt mycket mer chill att bara ligga hemma i sängen och dra en wank än att ha sex. Oftast är väl sex att föredra, men ibland vill man ha lite "alone time". Är gött ju.

är ju klart att omväxling förnöjer, men om det alltid är så så är det en helt annan sak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så vad har vi lärt oss av det här?

Advokater är misantropiska jävlar.

Dagens ungdom är porrskadad och olycklig.

Bankmän är bara rakt av rövhål.

Med andra ord, inte ett piss, allt det här visste vi redan.


   
SvaraCitera