Aviseringar
Rensa alla

nagelbitande:/


Postlapsaria:

[bigcheers] me too

Precis, ingen vits att sluta [y]

Undrar hur mycket skinn jag egentligen typ gnagt bort i mina dar, man skulle fan kunna bygga upp ett till finger av allt...


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Undrar hur mycket skinn jag egentligen typ gnagt bort i mina dar, man skulle fan kunna bygga upp ett till finger av allt...

hah den tanken har slagit även mig. men jag vill nog inte veta hur mycket..
Jag har verkligen bitit så länge jag kan minnas, har sjukt korta, vinner alla tävlingar [cool]
När man har myggbett är det fett jobbigt dock att inte ha naglar. typ hej gaffel[cute]


   
SvaraCitera

smeta ett lager laxermedel på fingertopparna efter varje gång du tvättat dem, du kommer att bli tvungen att sluta


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

När man har myggbett är det fett jobbigt dock att inte ha naglar. typ hej gaffel

Men i övrigt är det värt [y]


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Men i övrigt är det värt [y]

Faktiskt. Dock känner jag mig fett kvinlig när min pojkvän har längre naglar än mig [tard][cool][cool][cool]men det är fräckt säger vi.

men det är skitbra, jag kan inte minnas sist jag klippta naglarna på¨händerna, om jag ens gjort det...


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

jag kan inte minnas sist jag klippta naglarna på¨händerna, om jag ens gjort det...

Precis... fett ovärt ;P

Klipper inte tånaglarna heller, där blir det redneck-style med att låta dom få ett jack och sen dra bort dom xD (nu lät det småvidrigt när man skriver det [confused])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack för alla tips!:)

Men en sak !

jag har inte bitit på 3 dagar !!! 🙂 känner mig riktigt stoolt!


   
SvaraCitera

sussanne:

jag har inte bitit på 3 dagar !!! 🙂 känner mig riktigt stoolt!

Vad fint.
Själv ska jag försöka låta bli att knäcka.


   
SvaraCitera

Sätt ett gummiband på armen och varje gång du tänker bita så drar du i det så de svider till 😉 eller så skiter du bara i att bita när du tar upp handen, någon kontroll på din egen kropp borde du ha


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Precis... fett ovärt ;P

Klipper inte tånaglarna heller, där blir det redneck-style med att låta dom få ett jack och sen dra bort dom xD (nu lät det småvidrigt när man skriver det [confused])

precis!

haha ew, det låter inte så värt faktiskt. gör det inte ont att ha långa?

Olycklig:

någon kontroll på din egen kropp borde du ha

[cool]


   
SvaraCitera

Postlapsaria:

haha ew, det låter inte så värt faktiskt. gör det inte ont att ha långa?

Dom blir aldrig långa, dom går ändå av av sig själv när dom blir långa [bigsmile]


   
SvaraCitera

Hur kan ni göra det [confused][confused] Jag tycker att det är så obehagligt att bita på mina naglar att jag ryser av det.


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Hur kan ni göra det [confused][confused]

3årig utbildning i buenos aires


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera